Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Må bare dra opp dette bildet igjen Den der må være skamvalsa... sitter ofte på i Bimma (her på forumet) sin e30 cab med smith hjul i 18X10.5 bak, og der er jo bakskjermane totalombygde... Det eg prøver å sei, ikkje bynn å riv å slit i en orginal 97 mod m3 3.2 kunn for å få på noken store fine hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jepp, stemmer det.. Men kunne du ikke ha den som var på autodb da? Den stod jo til og med i Ålesund... Planene dine støtter jeg 100%, de baklyktene kledde ikke bilen. Syns også du bør bytte ut blinkerne foran til vanlig sota.. Hva med M6 felgene eller noe med kant kanskje? Ellers syns jeg du bør ta bilder med skikkelig kamera neste gang, bilen din fortjener bedre enn MMS-bilder Sota blinkere foran, sammen med angel-eyes? Hmm.. Har aldri vært glad i sota lykter, så tror nok det blir med klar-glass blinkere Er det disse M6 felgene du mener? Ville gjerne hatt noen sånne felger: joda det kunne eg, var å prøvde den, men virket så herjet ut desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Høres glimrende ut. Ser ut som 18" felger, kanskje gå opp til 19" ? Very Happy Det er 18" ja. Tror nok ikke jeg vil opp mer enn det, liker ikke for store felger, og så blir det så utrolig dyrt med dekk Vurdert svarte felger med polert kant? Fint på mørke biler Wink Du har ikke et bilde å vise? Svarte felger kan være fint, men det er sjelden synes jeg... Må bare dra opp dette bildet igjen Wink Smaken er som baken ja.. Synes ikke disse felgene (M6) er mye pene. De andre du viser er bedre, men ikke de fineste de heller.. hehe. Synes jeg da Det eg prøver å sei, ikkje bynn å riv å slit i en orginal 97 mod m3 3.2 kunn for å få på noken store fine hjul Smile Har ingen planer om det. Ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Syns felgene jeg hadde på cab'n var greie. Hadde også samme blinklys som deg, men byttet til originale. Ble mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå