Gå til innhold

Brente CDer i CD veksler


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg min første BMW og er så langt veldig fornøyd. Det er en 318i 99 modell. Eneste jeg har å utsette er at det er kassettspiller på den men følte at jeg kom til å overleve siden det var CD veksler.

Men når en kompis satt CD magasinet inn feil vei (FØRSTE gang vi skulle sette inn plater) så kilte magasinet seg fast. Jeg leverte vekslern inn på vår lokale BMW forhandler og de fixet den på en time. Men det han sa da var at vi hadde puttet i brente plater og det ikke var bra. For da kilte den seg fast. Fordi brenneplater visstnok var en del tjukkere enn originale.

Er det virkelig slik at jeg ikke skal kunne bruke brente plater i min BMW CD veksler? :/

Og et til spørsmål på siden: er det noen kunst å sette inn en business CD spiller i stede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bullshit at det ikke går å spille brente Cd-er. Har kun brente i min (nøyaktig lik bil). Går fint an å sette in business CD-spiller, men pass på å kjøpe en som er tilpassa CD-veksler (har en "mode"-knapp som veksler mellom radio, cd og cd-veksler. Ville heller satt inn en Pioneer-spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...