Till Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jada her står eg opp te atter en ny dag i regnfulle bergen og titter ut på gulle mitt som står og koser seg i regnet da eg te min store skrekk ser at noe mangler Noen slabedasker Har i nattens mulm og mørke mellom kl 03:00 og 07:00 Tatt mine dotz mugello 17 235,45 Dunloop sportmaxx dekk uten at alarmen e gått av og uten at eg som sover 30m unna med vinduet åpen har hørt noe. Og seff har eg bare ansvarsforsikring så HELVETE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 jævli surt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Det er jævelig. Husker jeg gjorde det samme med bilen til dama sist det ble slutt da hun kjørte på mine felger. Den alarmen gikk vel av 3 ganger midt på natta. Den var meget følsom da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Legg ut bilde av felgene, så og få advart folk om hvis dem får latterlig billig tilbud på slike felger, osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Her er bilde av felgene med dekk av samme dim på Får dere billige tilbud kontakt meg og gi meg et tilbud på salthagle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Snodig alarmen ikke gikk av.. tenk om du hadde våknet opp å listet deg ut med aluballtreet høyt hevet. Måtte bare ha vært den beste følelsen ever å skadet et slikt individ jaj kjenna jej få vann i min monn (er nok bare tøff i kjeftn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Haha da hadde eg stappet d balltret så langt opp i ræven på de som eg kunne også opp i boden for og lage sementsko etterfulgt av en liten båttur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Må vell bare si kondolerer :S Det der må være så sinnsykt kjipt.. Håper felgene står på E91`n fortsatt når jeg kommer hjem fra sjøen også.. heh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hjelper det ikke i det hele tatt med låsebolter? Selv om man har 4 ulike? =) Hadde du det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 jeg fikk også stjålet et sett med m5 felger til e34 for ca 2 uker siden,var spoledekkene mine,så om noen får tilbud om noen slike,ta gjerne kontakt,de får seg en lite hyggelig opplevelse....satans folk....vært mye tyveri i bergen i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå