Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini Cooperen til noen venner av meg ble stjålet i dag tidlig utenfor huset deres på Storesund (Karmøy) i dag tidlig.

Bilen skiller seg ut en del på grunn av farge og dekor, og har i tillegg 19" felger.

Legger ut et par bilder slik at folk kan være obs på dette dersom den skulle bli observert

sg9bilegpjmsx8e6p798.jpg

j6a8tn713trjhx2h2diy.jpg

Skrevet
Er det mulig..

Skulle ikke tro det, men tydeligvis ja.. Skjønner ikke at folk får seg til å gjøre sånn.

Håper du finner igjen bilen, å at den ikke er på tur nedove europa allerede.

Skrevet

Helvetes tjuvpakk!!!!! :gunfire:

Kan ikke fatte å begripe at folk ikke kan kjøpe sine egne ting!!!!

Edit: Håper forresten dere finner igjen bilen like hel som da den forsvant

Skrevet

Frykter desverre at den er på vei østover ja.. Var vel det de hadde fått beskjed om fra politiet også..

Har vist vært mye tyverier i det siste som ser ut til å være svært godt organisert, både av påhengsmotorer, i hus og tyveri av biler.

Da han gikk på jobb kl kl 6.30 i dag var bilen der, samtidig var samboerene hans oppe for hun skulle på jobb litt senere. Da hun gikk på jobb litt senere var bilen borte.

Tyvene har vært inne i gangen og hentet nøklene til bilen samtidig som hun var i huset.. så de er særdeles frekke.. Kan se ut til at det var godt planlagt da de har samme rutine hver morgen med tanke på tidspunkt de drar på jobb...

Skrevet

Den har eg sett mange ganger. Bor jo rett med meg de som eiger den. Skal holde utkikk eg! Skal eg legge dette ut på noen lokale forum?

Skrevet

Bare legg de ut på andre forum du.. Best vist flest mulig vet det som bor i området, det er jo tross alt en bil som skiller seg litt ut så man legger jo merke til den vist man vet om en slik er stjålet...

Skrevet
Så en helt lik i dag. Noterte meg skiltnr, men var ikke samme ser jeg.

Hvis den var helt lik, alstå en annen mini med samme dekor og 19" felger ville jeg ha sjekket det skiltnr som du noterte. Er ikke sikkert det tilhører en mini, for å si det slik.

Skrevet

Bilen er funnet takket være tips til politiet fra øyenvitner :)

Det viste seg å være en narkoman som hadde tatt den, de har ikke fått sett bilen selv enda, så de vet ikke om den er skadet osv.. Men den er hvertfall kommet til rette..:)

Den var fortsatt i Haugesund/karmøy området..

Skrevet

Kan noe vennligst fritere ballene til det HEL***** narkovraket og kaste han på sjøen?

Vi er jo så flinke til å passe på disse idiotene, dvs dem får jo aldri straffen dem fortjener, og dette er hvordan dem takker oss som betaler for trygden deres.. GREAT!

ANYWHO: bra den kom tilbake! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...