Sturmtiger Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Skjokkes? Jeg hadde ikke spesialverktøyet for vannpumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Tipper de fleste har skjønt at Viskosa MÅ av før en plukker ut vannpumpa.. Kan nesten garantere at viskosa på den video snutten er gåen også. Den tåler dårlig å ligge flatt. Den kjemiske blandinga av veske som er fylt på der blir ødelagt om den blir "herja" med når den har stått i bilen og oppnådd riktig temperatur første gang.... Ville kjøpt ny viskose og bytta begge deler så slipper en å måtte gjøre jobben en gang til.. 32 nøkkel , ett...to...tre "rapp" med hammer på nøkkelen mot høyre , så skal mutteren komme. Ta av viskosa , sette den rett opp og ned som den står når den er montert....så plukke ut vannpumpa , og motsatt operasjon når det skal monteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Åja, det forklarer hvorfor den bare spinte når den var i motoren også. Ingenting skjedde når jeg tok en 32 i mutteren og noe annet mellom skruene til viskosen, spinte bare uendelig i begge retninger. Trodde viskoser kunne holde en god stund jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Viskoser tåler nok en del...men på min forrige bil så rauk 2 stk på 2 år. Men det var det andre årsaker til...varmgang pga.radiator , termostat og vannpumpe..så det er ymse årsaker til at de ryker. Og.....det var da jeg fant ut at de ikke måtte ligge plant etter at de var tatt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Tror dere en e36 316i viskose passer e36 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Jeg vet ikke ihvertfall. Tror du skal gå inn på GS og sjekke hvilken som skal på din , og så sjekker du nummer opp mot den som skal på 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå