niko Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei Er det noen som vet hva det koster for ny drivaksling bak til e34 520touring? Trenger svar raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 4510kr for en ny orginal hos Gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niko Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Takker for raskt svar. Trenger jeg da 1 eller 2 stk? mener det er en hel aksling med ledd og 2 stk mansjetter.!? niko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niko Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Takker for raskt svar. Trenger jeg da 1 eller 2 stk? mener det er en hel aksling med ledd og 2 stk mansjetter.!? niko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Du kan jo prøve logge deg inn på gsbildeler selv også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå