Hesleskaug Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Kunne betalt for å hatt ett sånt bilde av bilen min.. Kom til Oslo eller Indre Østfold så fikser vi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ja seriøst.. Det der er det råeste jeg har sett.. Sånne bilder får meg til å ANGRE på at jeg ikke ble fotograf.. Sånne bilder får meg også til å ville bli hobbyfotograf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg er hobbyfotograf..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 flink en hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 flink en hvertfall.. Takk for det... Hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hvor mange bilder tar du for hvert slikt bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Synes du har fått til HDR bra. Noen drar det veldig langt, og da ser alt ut som en tegneserie. Skal gjøre noen forsøk på dette når jeg får tilsendt stativ.. Har du brukt autobracketing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Kunne betalt for å hatt ett sånt bilde av bilen min.. Kom til Oslo eller Indre Østfold så fikser vi det Er Fredriksstad rett plass? Skal ned til 26... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Kunne betalt for å hatt ett sånt bilde av bilen min.. Kom til Oslo eller Indre Østfold så fikser vi det Fy f***, var fete bilder ! Helt rå effekt på dem! Og kunne ikke unngå og lese det over her, hmm.. Vært interessert og ordna et par sånne bilder til meg og? Jobber i Oslo skjønner du.. Mot betaling, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hvor mange bilder tar du for hvert slikt bilde? Jeg kan ta opptil 6 bilder av et objekt. Men sånn som på bilde av Ferrarien så ha jeg juksa litt. For ellers ville det vært en del spøkelser rundt å gått Har masse custom innstillinger til tonemapping som jeg har laget selv. Så da får jeg litt "mitt" preg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Synes du har fått til HDR bra. Noen drar det veldig langt, og da ser alt ut som en tegneserie. Skal gjøre noen forsøk på dette når jeg får tilsendt stativ.. Har du brukt autobracketing? Gjorde dette manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Kunne betalt for å hatt ett sånt bilde av bilen min.. Kom til Oslo eller Indre Østfold så fikser vi det Er Fredriksstad rett plass? Skal ned til 26... Er været bra og jeg er i nærhet av Fredrikstad så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Kunne betalt for å hatt ett sånt bilde av bilen min.. Kom til Oslo eller Indre Østfold så fikser vi det Fy f***, var fete bilder ! Helt rå effekt på dem! Og kunne ikke unngå og lese det over her, hmm.. Vært interessert og ordna et par sånne bilder til meg og? Jobber i Oslo skjønner du.. Mot betaling, selvfølgelig Fargen i bilen din kan bli meget kul med denne effekt eller så kan det slå andre veien. Det mørke vil bli fremhevet og da kan riper og bulker komme fram. Jeg tror nok det heller mot det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Jobber i Oslo jeg også, men har hverken bra kamera eller på langt nær gode nok fotokunnskaper til å i det hele tatt få til sånne bilder som deg. Hadde vært moro å få tatt noen bra bilder en gang. Du skal kanskje på noen flere treff i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå