Gå til innhold

BMW Treff Oslo 26. juli kl 12.00 - for alle

Share

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår treff i Oslo 26.7. kl 12.00 - Ekeberg el. område (kom gjerne med forslag)

Treffet kan være for ALLE BMW for min del.

Hvorpå vi treffes på ett sted kl 12.00 og kjører sammen en rute ned i byen kl 14.00 og avslutter kl 15.00

Ny tråd lages også...

Sett opp navnene de som er med:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært moro med et treff.

Hvor ligger Ekeberg i forhold til et sted alle vet hvor er? F.eks. Ullevål Stadion, Slottet etc.?

Jobber i Oslo gjør jeg, men neimen om jeg har blitt særlig kjent her i staden enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært moro med et treff.

Hvor ligger Ekeberg i forhold til et sted alle vet hvor er? F.eks. Ullevål Stadion, Slottet etc.?

Jobber i Oslo gjør jeg, men neimen om jeg har blitt særlig kjent her i staden enda.

For de som ikke er kjent, kan man jo bare sende meg en PM med sitt tlf. nr, så tar jeg kontakt den dagen med veiforklaring (kjører ambulanse i Oslo, så er relativt godt kjent), så skal nok få loset de frem.

Parkeringsplassen på Ekeberg høres BRA ut!

Men, værforbehold. Øser det ned, dropper vi det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke er kjent, kan man jo bare sende meg en PM med sitt tlf. nr, så tar jeg kontakt den dagen med veiforklaring (kjører ambulanse i Oslo, så er relativt godt kjent), så skal nok få loset de frem.

Jeg får f.eks. nok sikkert lånt GPS av madammen. Hvordan er veien dit? Normal, eller STORE fartsdumper og hull i veien? Har litt lav bil ;)

Jeg tror nok jeg ikke kommer hvis det blir regn.. Kan jo da avgjøre det innen et visst klokkeslett på fredagen før. F.eks, innen kl 18, tilfelle noen trenger litt tid til å "forberede" seg eller kanskje avtale noe annet dagen etter hvis det blir meldt regn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får f.eks. nok sikkert lånt GPS av madammen. Hvordan er veien dit? Normal, eller STORE fartsdumper og hull i veien? Har litt lav bil ;)

Jeg tror nok jeg ikke kommer hvis det blir regn.. Kan jo da avgjøre det innen et visst klokkeslett på fredagen før. F.eks, innen kl 18, tilfelle noen trenger litt tid til å "forberede" seg eller kanskje avtale noe annet dagen etter hvis det blir meldt regn :)

Veien dit er bra. Fin asfaltvei. Fint å kjør inn fra Esso på Ryen,- kan evt treffes der kl 11.30 for de som er usikre på veivalg mht fartsdumper o.l.

Enig i at er det meldt regn, så vet man det fredag og da kan man jo avlyse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Norway Cup starter dagen etter på Ekebergsletta! Kan bli både trangt og trafikkproblemer i området.

Ja, er klar over dette.

Men,- regner med at om vi finner at det er for trang, så er vi nok ikke flere (dessverre) enn at vi finner alternativer.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...