Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så lenge det er fint vær kan vi bare parkere på rekke og rad på karl johan..alle andre gjør det..hmm..

Jepp....så får vi heller spleise på bota :-)

Iallefall øvre delen av Karl Johan, fra krysset Universitetsgata og opp mot slottet på ve. side kan man stå.

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får se ann om jeg har fått inn lønnen min enda, og hvor langt jeg er kommet med og plastre 5'ern ;) Men har jeg fått gjøre det som skal gjøres, og lønnen står på bok. Da kommer jeg :)

Skrevet
Følgende kommer:

- ParamedicX5

- ChrZZ

- BayerOla

- -Anders- (?)

- Torek

- wicky124

Sett deg opp :!:

Argh argh argh argh! Jeg sjekket nettopp kalenderen på mobilen, og jeg har visst allerede lovet meg bort den helgen :(:(:( Madammen og jeg skal passe noen småunger den helgen, så da kan jeg ikke komme allikevel.. Jeg som hadde gledet meg --SÅ-- mye.. :(

Skrevet
Følgende kommer:

- ParamedicX5

- ChrZZ

- BayerOla

- -Anders- (?)

- Torek

- wicky124

Sett deg opp :!:

Argh argh argh argh! Jeg sjekket nettopp kalenderen på mobilen, og jeg har visst allerede lovet meg bort den helgen :(:(:( Madammen og jeg skal passe noen småunger den helgen, så da kan jeg ikke komme allikevel.. Jeg som hadde gledet meg --SÅ-- mye.. :(

Feil i prioriteringene! Fy... Hørte jeg "TØFFEL"?

Skrevet

Får dessverre ikke kommet ser jeg nå. Jobber den søndagen. Så med mindre treffet holder på etter kl 18, blir ikke jeg å se hvertfall. Ingen bimmers treff har hittil klaffet med jobben min. Er det mulig!

Skrevet

Jobber til kl.06.00. på morran den dagen, men skal nok prøve å dra meg opp selv om jeg er et super-B-menneske.

Må jo stille opp på det som skjer da muligheten byr seg.

Skrevet
Får dessverre ikke kommet ser jeg nå. Jobber den søndagen. Så med mindre treffet holder på etter kl 18, blir ikke jeg å se hvertfall. Ingen bimmers treff har hittil klaffet med jobben min. Er det mulig!

Det er jo lørdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...