ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Så lenge det er fint vær kan vi bare parkere på rekke og rad på karl johan..alle andre gjør det..hmm.. Jepp....så får vi heller spleise på bota Iallefall øvre delen av Karl Johan, fra krysset Universitetsgata og opp mot slottet på ve. side kan man stå.
wicky124 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 drit nå i bot...vi setter oss på egon eller fridays:p
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 drit nå i bot...vi setter oss på egon eller fridays:p Ja...om vi får plass der en lørdag i sola.
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Følgende kommer: - ParamedicX5 - ChrZZ - BayerOla - -Anders- (?) - Torek - wicky124 Sett deg opp
viplash Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Får se ann om jeg har fått inn lønnen min enda, og hvor langt jeg er kommet med og plastre 5'ern Men har jeg fått gjøre det som skal gjøres, og lønnen står på bok. Da kommer jeg
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Følgende kommer:- ParamedicX5 - ChrZZ - BayerOla - -Anders- (?) - Torek - wicky124 Sett deg opp Argh argh argh argh! Jeg sjekket nettopp kalenderen på mobilen, og jeg har visst allerede lovet meg bort den helgen :( Madammen og jeg skal passe noen småunger den helgen, så da kan jeg ikke komme allikevel.. Jeg som hadde gledet meg --SÅ-- mye..
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Følgende kommer:- ParamedicX5 - ChrZZ - BayerOla - -Anders- (?) - Torek - wicky124 Sett deg opp Argh argh argh argh! Jeg sjekket nettopp kalenderen på mobilen, og jeg har visst allerede lovet meg bort den helgen :( Madammen og jeg skal passe noen småunger den helgen, så da kan jeg ikke komme allikevel.. Jeg som hadde gledet meg --SÅ-- mye.. Feil i prioriteringene! Fy... Hørte jeg "TØFFEL"?
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 I know, I know.. Men blir et dugelig rabalder hvis jeg prioriterer anderledes når hun kom "først" med det andre gitt
hagenisse Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Haha, og du klager på at jeg prioriterer banekjøring med impreza-klubben...
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Haha, og du klager på at jeg prioriterer banekjøring med impreza-klubben... Godt poeng
bayerola Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 ser jaggu ut som jeg kommer jaja,je få ta meg en tur da sålenge du sier så geir hehe
-Anders- Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Får dessverre ikke kommet ser jeg nå. Jobber den søndagen. Så med mindre treffet holder på etter kl 18, blir ikke jeg å se hvertfall. Ingen bimmers treff har hittil klaffet med jobben min. Er det mulig!
Jonner'n Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 er været bra, regner jeg med at jeg også dukker opp
Torek Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jobber til kl.06.00. på morran den dagen, men skal nok prøve å dra meg opp selv om jeg er et super-B-menneske. Må jo stille opp på det som skjer da muligheten byr seg.
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Får dessverre ikke kommet ser jeg nå. Jobber den søndagen. Så med mindre treffet holder på etter kl 18, blir ikke jeg å se hvertfall. Ingen bimmers treff har hittil klaffet med jobben min. Er det mulig! Det er jo lørdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå