Dr_S Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Svinga innom Kongsberg idag på vei tilbake fra Drammen. Møtte ChrZZ med sin E46 316i og det ble litt dekksparking samt tid til noen få bilder. Bilen hans har virkelig blitt tøff To stk cosmossorte BMWer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Er to pene biler dette. Touringen din er jo bortimot perfekt utseendemessig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Er to pene biler dette. Touringen din er jo bortimot perfekt utseendemessig også. Takk for det! Rompa skal bli ennå mere perfekt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Pen touring ja, men trenger den M3-fangeren bak. Og Chrzz sin sedan er jo bare fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Liker de gule kalliperene (sikkert feilstavet).. Hadde vært rått hvis skivene var større Fine begge to ja. Blir bra med fullført mpakke på 328n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Fine bil(d)er.. Dr_S du må få på rødoblatet, ellers risikerer du å komme til avskiltet bil, selv om alt av årsavgift og eu-kontroll er i orden. Leste nettopp at de snart begynner å klipp alt av skilt som har blåoblater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Her har de begynt å klippe og rive for harde livet allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Her har de begynt å klippe og rive for harde livet allerede. Regner med at det da gjelder dem som IKKE har betalt/begjæret avskiltet? Fine bil(d)er.. Dr_S du må få på rødoblatet, ellers risikerer du å komme til avskiltet bil, selv om alt av årsavgift og eu-kontroll er i orden. Leste nettopp at de snart begynner å klipp alt av skilt som har blåoblater... Dette er ikke lov før den 15. august, som du da kan leser under her i punkt 4. Bileierens ansvar http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=P ... InnholdMal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 To flotte biler det her! De gir håp og mening for sedaner og stasjonsvogner verden over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 To virkelig flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Dr_s. Du skulle nesten hatt en liten spoiler på luken, blir så rund bak uten.. Skal se om jeg får ordnet et bilde når samboeren kommer hjem, byttet i fra m-tech til en annen jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Neste gang vil jeg og være med! Syns egentlig du skal ha klistermerker på rutene, der det står Svensson Sotting, eller SS som det da blir hehe. Veldig fin bil du og Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Dr_s. Du skulle nesten hatt en liten spoiler på luken, blir så rund bak uten.. Skal se om jeg får ordnet et bilde når samboeren kommer hjem, byttet i fra m-tech til en annen jeg ikke husker navnet på. Regner med det er denne du mener: Vet ikke helt om jeg skal skaffe slik... Er vel ikke noe BMW har laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Tøft med bilder av 2 fine 3 serier:-) Blinke med lysene om du ser meg i Konsberg ChrZZ. Jobber der for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Nope. er litt penere den jeg monterte. De var en orginal en som satt der men den syntes jeg ble helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå