Glenno Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Er dere klar over at dere sitter her og krangler om hvem som har finest og mest oppmerksomhetsvekkende bil?? Si heller "ja, såklart jeg hilser hvis jeg ser deg!" He he tja nå vet jeg at jeg ikke har all verden til bil sånn sett men andre bør også tenke litt over hva de selv har og at andre kan se deres biler på en anderledes måte enn de selv gjør. Nå tenker jeg at ChrZZ og jeg ikke tar det ille opp mot hverandre da vi har hilst på hverandre tidligere under treff også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Sån ser vingen ut, synes de bryter opp litt så den ikke ser så rund ut bak.. Bilen er skitten som fy, men de er en barnefrakter og bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 kim, fin spoiler! Syns også den gjorde seg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Synes den gjør mye.. Blir litt for rund bakenden på touringen, stemmer ikke helt med de ellers kantette designet. Sto en orginal vinge på den, men den syntes jeg så litt merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Limes denne på ruta? Hvem lager den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Den limes på luka, produsent vet jeg desvere ikke siden den sto på en brukt luke jeg hadde liggende. Den kommer i allefall i fra nititallet, må vell bare sjekke hvem som solgte slikt da de var nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå