Gå til innhold

Geir_T sin 2005 E60 525DA M-tech, nye bilder s.3

Astri
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Det ligger 21" orginale hartge hjul til salgs for 30000 i sverige.. Det er rått det!!!!!!!!!

http://www.blocket.se/vi/16030661.htm?ca=12_s

EDIT: Skriveleif

Utrolig råe felger!! Men, 21" blir etter min smak hakket for stort selv på E60/61, dog mest fordi bilen vil bli høy som et fjell uansett hvor mye man senker. I tillegg ser innpresset på de Hartgefelgene litt "tvilsomt" ut..? På min, med 8,5" foran og 10" bak, er innpresset hhv. ET18 og ET24. Men det er godt mulig at de passer rett på uten noen form for tilpasninger av karroseri.

Det står vel at de er for M5/M6..? Ellers ville de ha passet til E60'en dersom du hadde fått tak i 20 mm spacere. Men åsså er det det då, hvordan er de å kjøre med..? :) Helt perfekt mener noen, andre ikke fullt så fornøyde. Dermed spørs det litt om ikke det er like greit å bare ha orginalt innpress til felgene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil! Må vel være Carbon svart den der...

Her er ett par tips til nye hjul.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13981637

M6 felgene jeg hadde på tidligere er flotte...men dessverre synes jeg for mange har de etterhvert.

kwnoew0h0mhmbh061cw6.jpg

IKKE kjøp disse Hartge-felgene med Falken dekk. Dekkene er for firkantede, dermed vil du oppnå subbing i mye større grad enn med 295 bredde fra Continental! Dermed er dekkene som tilbys her, verdt null!

Og M6 felgene begynner vel kanskje å bli litt for vanlig syn, selv om de er stilige...

Nydelig bil forresten! Men kanskje de felgene hadde passet perfekt til vinterdekk, og nok skikkelige Breyton-felger ville nok kledd bilen opp til neste sommer....

http://breyton.de/felgen.html

Eller hva? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her e noen bilder fra ferien vår på Lista. Vi hadde en photoshoot ute på moloen der. Eg hiver ut de bildene eg tok og er fornøyd med, så får han hive ut sine om han vil.

wsfx7d6knsydt0ergmf0.jpg

l87ttzgq4l52powl4ocg.jpg

Og desse e tatt av Irene på autoslalomen. :D

a93bp6t1rlrbgmfsstrg.jpg

uxt31sdc0fz5uor0xzdg.jpg

ra9mj9rb7e2x7bnnu7jh.jpg

ty3j0ydf6n0d5f09b6o2.jpg

bvlicg9dzjakrjqfrw8e.jpg

7eashsymea77sl7jk5pk.jpg

Ååå, eg blir aldri lei av designet på dessa nydelige bilane......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Gratulerer med nydelig bil ja!

Begynner å bli endel 525d m-sport her inne på bimmers nå:D

M5-speil og kant-felger så er bilen strøken! Har M6-replika selv, veit det er endel av de, men for meg var det KUN det var aktuelt, helt siden jeg startet å tenke på e60 5'r! ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...