Inline six Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Vurderer salg av gullet etter førerkortbeslag Sjekk ut autodb kode: 1959757 eller finn kode: 14145869 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Nei faen. Hvor mistet du lappen? Må hentes før neste treff du da? Har en advokat du kan få nr til som hjalp meg når jeg mista lappen. Fikk korta ned 3mnd og staten betalte advokaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Kan legge til at bilen til IS er i SVÆRT godt hold. Og seff kommer vi og henter før treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Godt at dere stiller opp gutter Jeg kunne tenkt meg å komme på neste treff ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Kan få "øvelseskjøre" 325 hvis det går an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 noe å gå på i pris? Minner meg veldig om min gamle 528i med den fargekombinasjonen der.. den er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Den kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Kan få "øvelseskjøre" 325 hvis det går an Litt usikker på d, tror ikke jeg skal ta sjansen, men blir d treff nå på søndag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Og jeg gjentar at jeg går god for bilen og vurderer den selv. Snakket med IS nå, og som den pendanten har er er klosser og skiver bak bestilt osv (IS er mekaniker), fordi han ikke ville selge uten at alt var som nytt. Tror ikke du finner en slik bil i den tilstanden Fargekombinasjonen er feit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Har selv vært med i denne bilen på en prøvetur, når jeg leita etter 525/528. Dette er komfort og motor i særklasse. Bilen er veldig kompakt og tight, samt karosseri og interiør er GODT tatt vare på. Eier har vært stolt av bilen sin på treffene i trondheim, noe som gjenspeiler seg på bilholdet. Kanskje samboeren min kjøper den om 320'en blir kondem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Har fortsatt bilen. Som sagt tidligere i tråden sjekk ut annonsene på finn.no eller autodb. Nytt av 2008 utenom slitedeler: -Eisenmann bakpotte og soundrohr. -Eibach 30/25mm senkesett skrevet i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 NY PRIS 169000. Denne bilen er tilnærmet strøken med kunn to voksne eiere før meg. Norsk bil. Manuell kasse. EU-godkjennt uten merknader i Mai i år. Ingen skraper eller rust under bilen dvs. denne har ikke vært i grøfta eller skura oppi fartshumper. Ellers upåklagelig i karrossen til ti år gammel bil å være. Forbruket ligger på 0,9 på blanda kjøring og 0,65 på snill langkjøring, har max hatt den på 1,1 på inspirert vinterkjøring. Utstyr: -Fullt skinninteriør som er strøkent -automatisk klimaanlegg -multifunksjonsratt -cruisecontroll -varmeseter -4x el. ruter -nedleggbare bakseter med skipose -cd skifter -6 airbager -original alarm -antispinn -lyspakke -avtagbart skjult hengerfeste ++ Nye ting i år og i fjor: -Eisenmann bakpotte 2x70 og soundrohr -Eibach senkefjører 30mm foran og 25mm bak SKREVET I VOGNKORT -bakre foringer på bærebruer foran -originale støtdempere og mansjetter foran -full hjulstillingskontroll -bremseskiver og klosser og håndbremsklaver bak med fjærsett -bremseklosser foran -vanos repsett fra beisan systems -lykteglass på hovedlykter -BC bryter -nye sommerdekk i år 225/45R17 foran og 245/40R17 bak på orig. M-tech -nye vinterdekk (halv sesong) 205/55R16 på orig. BMW alu -Storservice med bensin, luft, pollen og oljefilter, frostvæske, gearolje, diffolje, tennplugger, dyserens osv. -olje med filter er skiftet fire ganger på litt over det året som jeg har eid den +luftfilter, pollenfilter og tennplugger to ganger (ja jeg er sykt nøye) -AC service -Proff soting av bakrute og sidevinduer bak -sikkert mer jeg ikke husker i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1937503 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Som sakt ny pris. Les tråden to hakk åvenfor for fullstendig beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Er en nydelig bil du har. Reiser på ferie i to uker nå og bilen min er mest sannsynlig solgt når jeg kommer tilbake. Om du fremdeles har bilen for salg da, så kan vi ta en prat. Mvh Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg