Rogern Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Tredelte oz mito Kjøpt på www.felgen-garage.de Ny pris er ca 25.000 uten dekk Felgene er kjøpt til e36 men kraftig valsing må til bak så jeg vurderer å selge isteden. på 5/7-serie sitter bakfelgene perfekt, men da trenger man spacer fram. nye dekk 225-45 forran og 245-35 bak Kan selges uten dekk 12000/bud uten dekk 15000/bud med dekk Felgene er strøkne, kun noen små monteringsskrammer. Montert på e36 Fet kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Inpresset er...? De er vel 8,5x17 ET13 & 10x17 ET19?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Ååå, de hadde vært fine på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Eller min! E samme så Tore har, men desse har for liten kant forran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Ja eg vet det. Har kje råd uansett eg da. Om han ikkje ville ha bytta i brock b1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 innpress foran er et36 eller 38, husker ikke. bak er jeg usikker, men er nok et 19 eller noe. litt liten kant forran ja, men du slipper sporing når du har smal felg forran. ikke int. i noe innbytte nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Er ikke dette rett innpres til e46 m3 tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 ikke sikker, men sitter akkurat som de skal foran på e36. Bak stikker de litt utenom skjermkanten. Tror de hadde gjort seg på en e30m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Sporing er ingen problem. Heller det enn at bilen ser ut som et dass..! Hadde de vert 8.5 eller 9 forran så hadde jeg nok tatt dem, men når det er så stor forskjellpå kanten forran og bak så er det nesten for dumt. Var litt synd det....pokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Hehe så bilen kommer til å se ut som et dass med disse felgene?? kyss meg i rævva. Ringene er jo utskiftbare, er du heldig finner du de på ebay for slikk og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Kommer til å se rævva ut forran ja. Dekket fyller felgen helt og kanten er minimal. Men bakfelgene derimot hadde rigget noe jævlig sånn sett. Faen, har skikkelig lyst på de felgene asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Tror ikke det blir så ille med 215-40 forran. det var planen min. Kan jo ta noen nye bilder å legge ut (kanten blir ikke bredere av det) Men så du får se de litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Tror jeg har 215/40 forran nå på 8.5" felg, da er det passe med strekk. Ville hatt 225 kanskje for å få mere grep, men da blir det ikke så mye strekk. Står mellom Mito eller Schnitzer Typ.1, men med Mito felgene så får jeg plass til mere bremser og! Vinn vinn sitvasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Dette med kant foran og bak har jeg ikke skjønt helt. Jeg ser på keskin felgene mine i 8.5 og 10*17 og felgene foran som nesten ikke har kant, har stor avstand inn til bremsene.(Et35) Skjønner ikke hvorfor senteret på felgen kunne vært flyttet lengre inn og heller kompensert med mer kant. Ser ikke helt problemet med det.. Men det jeg har kommet fram til er at de lager dem slik for at breddeforskjellen foran og bak skal bli tydeligere. El noe deromkring For jeg liker jo igrunn stuket med at bakfelgen er så merkbart bredere Er ikke dette rett innpres til e46 m3 tro. Passer nok dette... Men hadde sett helt teit ut med disse felgene.. Skulle da vært 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå