Larsinnj Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Da har jeg endelig kjøpt meg bil. Valget var ganske enkelt siden det har vært søstera mi sin bil i noen år nå, å jeg vet jo akkurat hvordan den er. Planen er å overhale toppen. Nye ventiler, plane den osv.. Ny toppakning i samme slengen sikkert. Jeg skal også ha en av M-tech-fangerne bak, men er usikker på hviken som passer. Det er jo allerede M-tech I fram, men bakplata er blitt byttet til faceliftplate, så jeg er usikker på om hvilken som passer. Uansett er det jo en helt grei nok førstebil for min del.. Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Denne så jo absolutt pen ut Får i grunnen mer og mer lyst på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Denne så jo absolutt pen ut Får i grunnen mer og mer lyst på E30 Pen bil kanskje vi ender opp med to e30'er på plassen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Takk for komentarer. M'en skal bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Grattis med bil! Denne e30'n er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Gratulerer med ny bil.... Fint eksemplar det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 fin den:) ikke ofte man ser pre-facelift front på facelift men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Det er egentlig ikke facelift da.. Er en 83 mod. Men vurdere M-tech II rundt hele veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Gjort endel med den da siden den har facelift bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg har ikke gjort noenting med den, men det er jo blitt lagt ned noen arbeidstimer tidligere ja sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå