Kobar Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 holder på med å fikse oljelekkasje på min m42 318is, men lurer litt på hvordan jeg får av reimhjula, den med vifta og den som sitter på veiva. er det omvendt gjenge-opplegg eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Reimskive på veiv: Vanlige gjenger Slurevifte: Linksgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 mener det er links på ihvertfall viskosekoblinga på vifta. Veiva er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 hvordan låser man reimhjulet når man løsner skruen da? selve reima sklir jo bare.. kommer vell kansje til med muttertrekker. takker for raske svar! la inn samme type tråd på tekniske forum for noen timer siden, og har enda ikke fått ett svar! men her får jeg svar på noen få minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Ta ut radiator og div. så kommer du lett til med muttertrekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå