Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens,er i tvil om hva eg bør velge meg her(ny her på forumet)

har veldi løstpå bmw at(coupe) hva er mest drifts sikkert 328 eller m3? kordan er m3 3,0 3,2 eller misnte som er aktuelt er 328? en 3,2 er ikkej lett og finne her ser eg,dem er dyre og mange ombygde:(

nå har min bror kjøpt seg e 30 m3,så er blit frelst eg og,men vi ikkje ha samme bil som han hehe :lol: så derfor en e 36..

takker for alle svar som kommer da eg ikkje har så veeeldi stor greie på di her bilan :(

mvh Martin

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noe spøkefullt sies det at tallet bak M bare symboliserer driftskostnadene kontra de vanlige modellene. Altså blir M3 tre ganger så dyrt. Sjekk kostnadene til service og basic slitedeler.

Skrevet

328 ligger jo veldig høyt i pris om dagen de også, men er flere M3er til slags en 328 også faktisk. jeg har 328 selv med 325 innsug så det skal vere rundt 220 hester i den. men så klart går M3en en del bedre, pluss at den har mye dyrere forsikring og litt dyere i drift :wink: M3en har jo mye penere interiør og slikt orginalt så hadde jeg hatt penger hadde jeg gått får M3 helt klart :wink:

Skrevet

220hk med kun M50-innsuget tror jeg er drømmetall.

Forsikringen er selvsagt et problem, men M3 er jo mye grommere i utgangspunktet. Motoren er en helt annen verden enn traktormotoren i 328, og bilen har diffbrems og slikt.

Raymond sin 3.2 er vel fortsatt til salgs? Den er jo fin hvis du liker litt spesiell farge. :)

Skrevet

Forsikringen er selvsagt et problem, men M3 er jo mye grommere i utgangspunktet. Motoren er en helt annen verden enn traktormotoren i 328, og bilen har diffbrems og slikt.

Raymond sin 3.2 er vel fortsatt til salgs? Den er jo fin hvis du liker litt spesiell farge. :)

kan hende det. trodde ikke det skulle gjøre så mye selv, men som sagt er dette noe folk med samme motor og innsug har sagt til meg :wink:

Skrevet
328 ligger jo veldig høyt i pris om dagen de også, men er flere M3er til slags en 328 også faktisk. jeg har 328 selv med 325 innsug så det skal vere rundt 220 hester i den. men så klart går M3en en del bedre, pluss at den har mye dyrere forsikring og litt dyere i drift :wink: M3en har jo mye penere interiør og slikt orginalt så hadde jeg hatt penger hadde jeg gått får M3 helt klart :wink:

eg har hørt at med 325 innsug og chip og full eksos oppnår du 230hk,på en 328.da er vel 220 med kun innsug lit drøyt?

Skrevet

eg har hørt at med 325 innsug og chip og full eksos oppnår du 230hk,på en 328.da er vel 220 med kun innsug lit drøyt?

Skrevet

Raymond?kem er det?kordan bil?motor farge innteriør bilder?? pris mod km osv osv :P

Skrevet

nei er ikkje mange 328 til salgs,og dem so er er som regel med automat :? har funnet en som kunne vere aktuel for meg(byttet innteriør så hadde bilen vert ok)og lit mindre km

legge med link,så kan dere se kordan BMW eg liker :D

autobd.no kode 1914877

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 877#bilder

i mine øyner er dette en riktig fin bmw :D

Skrevet

mulig man får det, jeg har selv bare innsuget, greenrør og effektanlegg. og den går mye bedre en en orginal 328 etter min mening.

den bilen der kan bli bra da vis du bytter ut interiøret til svart, ellers så kan du vente til våren får da er det mulig jeg skal selge min :wink:

Skrevet
mulig man får det, jeg har selv bare innsuget, greenrør og effektanlegg. og den går mye bedre en en orginal 328 etter min mening.

den bilen der kan bli bra da vis du bytter ut interiøret til svart, ellers så kan du vente til våren får da er det mulig jeg skal selge min :wink:

føler km er lit høg,i forhold til prisen(han har alt godt ned 10 000 kr i pris ser eg)men biler er jo va nyere e-36 da vertfall :D ikkje langt ner på 90 som mange er vi ikkje ha gamlere bil en 1995 mod helst,da detter bilen så fort i pris uansett kor fin den er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...