jon///M Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 vurderer og selge bilen min da jeg har handlet bil til og bruke på sommern, syns det er for ille at denne må gå kun som vinter bil, derfor blir den solgt. har hatt bilen ca 2 år og den er påkostet en del teknisk og slik. har kjøpt ny radiator, casterstag (beggesider), casterstags foringer (powerflex), hjelpesnekke, + flere stag jeg ikke husker heter. nye 18 rondel (2007) med kumho dekk (litt skeivslitt) 15 alu på vinter med hakkapelitta 5 pigg dekk (kjørt 2 sesonger- holder 1-2 sessonger til, alt etter hvordan du kjører) travers foringen er litt dårlig men har ny liggende (powerflex) kjøpte og monterte bilstein sprint dempere og lowtech 60-40 senk i fjor (ligger veeeldig godt på veien). godkjent senket. rieger frontleppe (ulakkert) rieger catkiller (sprukket pga litt for lav bil) rieger sideskjørt (prøvemontert, ulakkert) rieger takforlenger (lakkert, prøvemontert men tatt av) supersport effektbakpotte bilen er dårlig i lakken, jeg har lenge hatt planer om og lakkere men har ikke kommet så langt enda km stand: 300000 slitt sjåførstol hadde tenkt meg 25000kr for bilen - årsavgift er betalt har også stor stero som kan følge med for tilleg i prisen, kassa er bygd for bilen. 2 stk JBL P1222 med rockford fosgate 10001db monoblokk med 1 farrad kondensator. målt til 134,9 db i bilen 35000 med anlegg har også sorte de lys med xenon på bilen nå, disse skal jeg ta av for og ha på sommerbilen men vist interesse om og ha med disse gji bud. av utstyr har bilen grå/sort stoff interiør, el takluke, el vindu fram, avtagbar krok, tåkelys, el justerbare lys(høyde regulering), 5 trins automat med sport øko og vinterfunksjon, digital klokke (mener det er ferdig lakt opp til store kjørekomputern), abs, sentrallås, allarm (koblet ut da d ble noe tull med den), varme i nøkkelhull i døren, sommer/vinterhjul, cd spiller, gammelt bilde, skal få tatt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 bump, anonse og bilde. kommer nye bilder når det en gang kan bli finvær hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 bump, ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Bilder er ikke dumt å legge inn. Ett bilde av fronten er ikke bra nok for de fleste. Bilder selger vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 kommer bilder, holder på og skifte til orginal lykter, vil ha di på når jeg tar bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg