Gå til innhold

91mod 525ia

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge bilen min da jeg har handlet bil til og bruke på sommern, syns det er for ille at denne må gå kun som vinter bil, derfor blir den solgt.

har hatt bilen ca 2 år og den er påkostet en del teknisk og slik.

har kjøpt ny radiator, casterstag (beggesider), casterstags foringer (powerflex), hjelpesnekke, + flere stag jeg ikke husker heter.

nye 18 rondel (2007) med kumho dekk (litt skeivslitt)

15 alu på vinter med hakkapelitta 5 pigg dekk (kjørt 2 sesonger- holder 1-2 sessonger til, alt etter hvordan du kjører)

travers foringen er litt dårlig men har ny liggende (powerflex)

kjøpte og monterte bilstein sprint dempere og lowtech 60-40 senk i fjor (ligger veeeldig godt på veien).

godkjent senket.

rieger frontleppe (ulakkert)

rieger catkiller (sprukket pga litt for lav bil)

rieger sideskjørt (prøvemontert, ulakkert)

rieger takforlenger (lakkert, prøvemontert men tatt av)

supersport effektbakpotte

bilen er dårlig i lakken, jeg har lenge hatt planer om og lakkere men har ikke kommet så langt enda

km stand: 300000

slitt sjåførstol

hadde tenkt meg 25000kr for bilen - årsavgift er betalt

har også stor stero som kan følge med for tilleg i prisen, kassa er bygd for bilen.

2 stk JBL P1222 med rockford fosgate 10001db monoblokk med 1 farrad kondensator. målt til 134,9 db i bilen

35000 med anlegg

har også sorte de lys med xenon på bilen nå, disse skal jeg ta av for og ha på sommerbilen men vist interesse om og ha med disse gji bud.

av utstyr har bilen grå/sort stoff interiør, el takluke, el vindu fram, avtagbar krok, tåkelys, el justerbare lys(høyde regulering), 5 trins automat med sport øko og vinterfunksjon, digital klokke (mener det er ferdig lakt opp til store kjørekomputern), abs, sentrallås, allarm (koblet ut da d ble noe tull med den), varme i nøkkelhull i døren, sommer/vinterhjul, cd spiller,

gammelt bilde, skal få tatt nye

bj3ef0x00zdxs1dwautr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...