ivans Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 folk har klaga på sideblinkerne mine så har bytta disse . mer orginal "look"
Oxide Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Pen farge... hehe, samme som meg... har en mauritziusblå e36 jeg og, sedan da... Askimkar og ser jeg, ikke lagt merke til den før, bor i Tomter se! Ble penere med de sideblinkera ja
ivans Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 takk takk, jada er askim kar jeg, vil kjøre minimalt med den siden jeg ikke har lakkert panseret enda ;(
ivans Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 da blir det lakkering 1september, klarer nesten ikke å vente . driver å vurderer nye nyrer, enten: helt svarte , helt chroma , eller beholde de jeg har, har alltid syntes helt svarte er fine, men vet ikke om den passer til fargen, har sett endel med helt chroma nyrer på blå bmwer og de ser greie ut, noen forslag? slik den er nå(panseret ser ikke ut):!
Halvor89 Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Samme eksosanlegg som meg du har kjøpt ? Ait ?
ivans Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Samme eksosanlegg som meg du har kjøpt ? Ait ? stemmer det
ivans Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 lakkering av front og bagasjelokk, ble bra vurderer skinnseter( mørk beiga farge) men er ikke helt sikker enda Nytt panser emblem
carlhaakon Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 ble pent nå, burde egentlig gjort dette selv siden min har alt får mye stein sprut på panser og front. dyrt og få gjort dette?
ivans Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 har fått tilbud på veldig strøkene skinnseter beiget farge, men er ikke sportseter, tipper det blir soting av rutene til uka , satser på 35%
Mexos Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Sideblinklysene dine står feil vei Sleng ut no bilder av interiøret da
ivans Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 ja det skal vist være i perfekt stand, da er også armlenen og dørpanela inkludert.. selv om det hadde vært deilig med sportseter edit på sideblinka
ivans Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Bilder av de nye setene ferdigmontert syntes det ble bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå