tmice Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 BMWCCN avd.Troms STYRET BESTÅR AV FØLGENDE HER INNE: caatooo: Leder M_Pia: tmice: DCV: verticalescape: For spørsmål kontakt en av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er med!! Off topic: Prata med Stein-Rune i stad, han var imponert over 330D`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg er med!!Off topic: Prata med Stein-Rune i stad, han var imponert over 330D`en Du gjorde det ja... ja den går noe sinnsykt... som sagt jeg vart veldig overrassket selv... parkerer min 5èr som en lekebil..... FOR ET DRAG!! Flott at du kommer da! få med flere hvis du kjenner noen BMW friker til da! Må vel kanskje legge 330èn på prosjekt biler... blir bra nydelig etter at jeg er ferdig med den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 And up we go... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Så vi blir altså tre stykker på "treffet" Knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 kansje 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Skal høre med brødrene mine om de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Ja kjør på, det e bare å be alle som har en bimmer i nærheten, så skal vi vel klare å bli noen stykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Eg e med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Hvor i heggelia tenkte dere det skulle skje? Mtp. at den 23. er en lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Vi stiller opp utenfor dem gamle målselvkroa og trafikkskolen.... Der har jeg fikset lokale som vi kan sitte å prate BMW å annet :) kaffe å slikt må man vel få til der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Målselvkroa? Er det noe jeg ikke har fått med meg, ser ikke for meg hva du tenke på da.. Trafikkskolen er jeg med på om det er Andselv Trafikkskole? Jeg kjørte opp der i golfen mens hun hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Gamle Målselv kroa er ved siden av Andselv Trafikkskole nå ja... det er forsvaret som har det bygget nå, eller så er det flyskolen.... Du skulle sett den nye Skolebilen hun har nå.... den er rå!! 2008 modell E90, sort, med sota vindu, M pakke utvendig og innvendig, sort taktrekk, stor hifi anlegg, cruisekontroll, sportsseter i sort skinn, M sportsunderstell.. Tror faktisk det er en av norges desidert peneste kjøreskole biler... må vel høre med henne om hun blir med på treffet.... bakdelen er vel at hun ikke liker store felger... kjører på 16" :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Aha, da skjønner jeg hvilket bygg du tenker på ja.. Tror det er/var flyskolen ja. Såpass! For en dame Husker hun byttet ut golfen i en audi a4 stv mens jeg bodde norpå, men nå skjønner jeg jo at hun virkelig har slått på stortromma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå