Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er med!!

Off topic: Prata med Stein-Rune i stad, han var imponert over 330D`en :P

Du gjorde det ja... ja den går noe sinnsykt... som sagt jeg vart veldig overrassket selv... parkerer min 5èr som en lekebil.....

FOR ET DRAG!!

Flott at du kommer da! få med flere hvis du kjenner noen BMW friker til da!

Må vel kanskje legge 330èn på prosjekt biler... blir bra nydelig etter at jeg er ferdig med den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målselvkroa? Er det noe jeg ikke har fått med meg, ser ikke for meg hva du tenke på da.. :D

Trafikkskolen er jeg med på om det er Andselv Trafikkskole? Jeg kjørte opp der i golfen mens hun hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Målselv kroa er ved siden av Andselv Trafikkskole nå ja... det er forsvaret som har det bygget nå, eller så er det flyskolen....

Du skulle sett den nye Skolebilen hun har nå.... den er rå!!

2008 modell E90, sort, med sota vindu, M pakke utvendig og innvendig, sort taktrekk, stor hifi anlegg, cruisekontroll, sportsseter i sort skinn, M sportsunderstell.. Tror faktisk det er en av norges desidert peneste kjøreskole biler... må vel høre med henne om hun blir med på treffet.... bakdelen er vel at hun ikke liker store felger... kjører på 16" :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da skjønner jeg hvilket bygg du tenker på ja.. Tror det er/var flyskolen ja.

Såpass! For en dame :D Husker hun byttet ut golfen i en audi a4 stv mens jeg bodde norpå, men nå skjønner jeg jo at hun virkelig har slått på stortromma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...