D.C.V Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Er sikkert noen som hadde dukket opp, men jeg tror nok vi bør vente til de fleste har kommet seg hjem igjen
Flextron Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Det var lite BMWa åse etter veien i går.. Traff 4 stykk mellom Hammerfest og Narvik... 2 e39 før Buktamoen og 1 e36 i bjerkvik. og trur det va en e46 at med rombaksbrua..
Muffins Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Det er jo planlagt ett treff i Narvik i løpet av August Så vi kan jo sløyfe dette treffet.. Så får vi ut litt i media også og har litt bedre tid på oss til å finne plass og tidspunkt skjer det noe planlegging rundt neste treff? og jeg tror ikke folk burde være redd for å komme med forslag og innspill.
sonic Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Et treff i August hadde passet bra Skal spre dette til de andre bimmers-gutta i Tromsø. Men dog ingen forslag/innspill fra meg...
caaatooo Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Hvordan er stemningen for et treff i Narvik 22. august? Er det noen fra Narvik som hadde orket å sjekke opp om det er noen plass vi kan stå?
D.C.V Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 I utgangspunktet var det jo planlagt ett treff i Narvik den datoen Jeg håper du kommer Cato Med eller uten noe BMW
M_Pia Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Hvordan er stemningen for et treff i Narvik 22. august? Er det noen fra Narvik som hadde orket å sjekke opp om det er noen plass vi kan stå? Kan sikkert sjekke om plass å være, viss jeg får tid Noen som har forslag til hva vi kan finne på etter treffet ? Mat, bowling ++
caaatooo Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 I utgangspunktet var det jo planlagt ett treff i Narvik den datoen Jeg håper du kommer Cato Med eller uten noe BMW Var det jeg tenkte på... Jeg stiller, men det blir uten BMW denne gangen.. Kan sikkert sjekke om plass å være, viss jeg får tid Noen som har forslag til hva vi kan finne på etter treffet ? Mat, bowling ++ Hadde vært kjempeflott hvis du orket det, Connie Felles matspising må vi prøve å få til etter treffet. Bowling er jo også et godt alternativ. En felles tur på byen i Narvik er jo heller ikke "feil", for dem som ønsker det. Hadde jo vært mulig å lagt treffet nokså sent (f.eks. kl. 15.00), holdt på ett par timer, dratt å spist, for så å vorset sammen før vi gikk ut på byen?
D.C.V Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Det er jo dragrace den dagen i Narvik Vet ikke om vi kanskje hadde fått til noe med de gutta.. Ha treffet inne på drag området..
caaatooo Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Det er jo dragrace den dagen i Narvik Vet ikke om vi kanskje hadde fått til noe med de gutta.. Ha treffet inne på drag området.. Hvem er det som arrangerer..?
D.C.V Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Det er jeg ikke sikker på.. Tror det er ett samarbeid mellom Målselv og Harstad amcar klubb..
Tomelitn Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 hva med å få til noe her ? Autowell Show and Shine! (Utstillingstreff for alle bilmerker) ---------------------------------------------------------------------- ---------- Da har vi gleden av å invitere til årets utstillingtreff i Tromsø! Vi kjører igang Lørdag 29. August kl 11-16. Sted: Gimleveien 12 (Autowell sine lokaler) Dette treffet er åpent for alle bilmerker med bare 100,- pr bil, og mange flotte premier! Satser på et sted mellom 50-150 biler i utstilling så kom tidlig! Det blir også DB-Drag. Det blir salg av diverse mat og drikkevarer. -Premier: ¤Beste Audi ¤Beste VW ¤1.plass (Åpen klasse) ¤2.plass (Åpen klasse) ¤3.plass (Åpen klasse) ¤1.plass ICE (in car entertainment) For info ring Tom 97777532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå