Gå til innhold

Felger til E36

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Ville helt klart 17" framfor 18" til e36 når det kommer til kjørekomfort og egenskaper på veien.

Syntes det er mye halvgode svar her i tråden :P

Men fine felger i mitt hode er iallefall

Rh x-rad(acs kopi), Org M3 felger, Keskin kt1, Oz futura, brock b1..(alle i 17")

Evt er Bbs Ch kult i 18", Hartge Classic i 18" og E60 M5 replica i 19".. :)

Såg noen nevnte Vertini Riviera, disse liker jeg kjempe godt. Men syntes ikke de kledde e36..

Ukjente felgmerker er som oftest mindre pene på e36.. :roll:

Og til slutt... Borbet A på e36? Nei takk :roll::roll:

Men på E30 derimot, i 9*16 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter felger til min bil selv,så da står det mellom m6 felger i 18" og S-Tech Avant. Siste nevnte er egen produktlinje ifra styling-tech.no og kan minne om de råfine Racinghart Rs721.

Slik ser stech felgene ut:

avant1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter felger til min bil selv,så da står det mellom m6 felger i 18" og S-Tech Avant. Siste nevnte er egen produktlinje ifra styling-tech.no og kan minne om de råfine Racinghart Rs721.

Slik ser stech felgene ut:

avant1.jpg

Der er MEGET like, men fortsatt veldig ulike.. Så på disse på Styling tech standen på skogen, og da ser man klart og tydelig at det kan minne om Rs721, men likevel er det veldig langt ifra.. ;) Eikene former seg på en annen måte bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet at dem ikke er så veldig like, men de kan minne litt om racinghart felgene, noe som er en relativt billigere løsning framfor de felga du har vil jeg tro? Hadde selv tenkt på dem en stund før jeg kom over disse, men tiden for vise, de er jo tross alt ganske pene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netopp bestilt slike på modbagains.com

749$ for alle fire felgene med 8,5" foran og 9,5" bak. For også kjøpt dem med 8,5" hele veien rundt for en litt billigere penge.

Kan også få kjøpt med dekk på mot tilleg i prisen.

Momsen kommer vel også i tilleg.

De skulle ha 400$ i frakt hit til norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...