Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bilen inne på 4hulskontroll her om dagen, har splitter nye paralell spoke felger. Da jeg hentet bilen var to små riper på ene bakfelgen, samt 3 dype hakk ved bolthullene.. var så ferskt at jeg pirket lakk av felgene. virket som de hadde slått noe imot. Faen så irriterende. Fortalte dem at jeg ikke hadde noen riper på felgene, men ble bare ord mot ord. "måtte skjedd steinsprut når du kjørte bilen til verksted".

Skrevet

Har levert dekkene mine, nye 19" til en som drev med omlegging å han laget en ripe i den, han fikk den i retur, å det var ingen spørsmål, han SKAL fikse det, kjøpe ny felg eller gi deg pengene for felgen(e)!!

Skrevet

enda et eksempel på at verksteder i norge er noen forbanna idioter med stor faktor og gi faen faktor og ADHD :P

Skrevet

Jævla verkstedidioter. Kan overhode ikke ta var på ting. Merkelig at vi klarer å kjøre på felger uten å lage hakk/riper, men når dem skal ha de inn på verksted bryter helvete løs..

Det gjelder så klart ikke for alle, noen er veldig flinke. Men det er for mange tullinger som ikke kan noe annet enn kappe volvofjærer der ute..

Skrevet

Er veldig enkelt å gå inn på det verkstede å se på 4 hjuls kontroll verktøyet de sis, da er det bare å si. Hvordan kan det ha seg at kontroll verktøyet oppstrammer på hjulet passer akuratt med merkene..

Da blir de svake!

Samme skjedd meg en gang, holdt på å fly i taket.

Men da jeg så hjul kontrolerings verktøyet, ble de andre baller ja.

Alle prøver seg

Skrevet

Er enig med dere alle :D

Hadde store planer om å holde felgene i perfekt stand, har vaska og shina dem annenhver dag nå i 2 mnd og vært så sykt forsiktig, utrolig kjipt! :(

Blir vanskelig med erstatning når jeg ikke har håndfast bevis, men som maurtin sa, tar bilder neste gang. evt står på siden av dem og sier: "forsiktig, forsiktig"

:evil:

Skrevet

Var på 4hjulskontroll med e30'n for ikke lenge siden med ferske pulverlakkerte bbs felger, leverte bilen og sa ingenting om å vere forsikti.

Det første de sa til meg når jeg henta bilen var at de hadde satt på noen andre felger på bilen som tilhørte en som jobbet der for å unngå å ripe opp de nylakkerte felgene 8)

Skrevet

Hvis dem ikke vil gi seg, så kan vi jo bidra med det vi kan gjøre:

Boikotte verkstedet!

Hva heter stedet? Er jo ikke akkurat et sted man vil legge igjen penger for at dem skal ødelegge bilen din.

Skrevet

vært borti noe slikt men ikke like ille da. henta bilen på verksted og da var abs føleren gåen...?? Funka i all tid jeg har hatt bilen... ikke like ille men dog ikke bra at verkstedet ødelegger...

Skrevet
Var på 4hjulskontroll med e30'n for ikke lenge siden med ferske pulverlakkerte bbs felger, leverte bilen og sa ingenting om å vere forsikti.

Det første de sa til meg når jeg henta bilen var at de hadde satt på noen andre felger på bilen som tilhørte en som jobbet der for å unngå å ripe opp de nylakkerte felgene 8)

Så du anbefaler at man har på noen stygge felger før 4-hjuls? Jeg har 17" vinterhjul som er flasset... Er jo samme dimmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...