ChrZZ Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Kjørte igjennom Skien & Porsgrunn på fredag og idag, søndag, og var lite med folk som hilste på en med-stylende BMW-fanatiker Jeg prøvde å hilse, men var liten respons tilbake gitt... Bortsett fra en som har skjønt det i en mørkeblå (?) E46 coupe
RobertN Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Synes jeg sa deg ved Citybil i Skien lordag ca rundt 3/4 tida du kom fra skien og jeg fra siljan, kan det stemme? ligna bra hvertfall.
ChrZZ Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Synes jeg sa deg ved Citybil i Skien lordag ca rundt 3/4 tida du kom fra skien og jeg fra siljan, kan det stemme? ligna bra hvertfall. Jøss.. Da må det være flere med min type bil Fredag: kjørte ned fra Kongsberg via Siljan mot Kragerø, igjennom Grendland (på vei til madammen) Søndag: samme vei, bare motsatt PS: hvor er forresten *stedet* man henger i Grenlandsområdet da? Dvs, dem som kjører litt rundt i byen
Sandersen Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 wattenberg i skien som regel, eller statoil der evnt parkeringshuset arkaden på vinterstider.
RobertN Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Synes jeg sa deg ved Citybil i Skien lordag ca rundt 3/4 tida du kom fra skien og jeg fra siljan, kan det stemme? ligna bra hvertfall. Jøss.. Da må det være flere med min type bil Fredag: kjørte ned fra Kongsberg via Siljan mot Kragerø, igjennom Grendland (på vei til madammen) Søndag: samme vei, bare motsatt PS: hvor er forresten *stedet* man henger i Grenlandsområdet da? Dvs, dem som kjører litt rundt i byen Hmm ja må ha vært en som ligna da
wabby Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Wattenberg er der flest samles ja Hender også noen tar parkeringsplassen rett ved felleskjøpet, men det ser du fra wattenberg. *venter fortsatt på forslag til date *
marararius Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Hvis vi sier neste Søndag da? 3. August.. Klokka 15.00 eller noe sånt? Så får vi se hvem som kommer Da har vi tid og sted hvertfall Eller noen andre forslag? Hvis det passer dårlig for noen?
wabby Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 ehm, du er klar over at det er trebåtfestival i Risør kommende helg? Da er jeg i allefall fyllesykt
marararius Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Åja, da er det sikkert mye folk der da
Gjest Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 hei, "sandersen" vet muligens ikke helt hvem du er, men ja jeg er Kai Tony
Gjest Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 hehe javist, var ikke helt edru da nei , men husker a det..... men har enda til gode å se på gobilen din...
Sandersen Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Yepp, skal prøve å få komme meg på dette treffet her (når en det blir arrangert) håper vi sees da du sa jeg bare sku traske bort så
Gjest Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 ja klart det, kunne vært gøy å kikka på bilen din. er det den bilen jeg tror det er, så har du all grunn til å være stolt, for den er meget pen
Sandersen Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Takk takk! ivertfall en grei oppgradering fra forrige, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå