Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte igjennom Skien & Porsgrunn på fredag og idag, søndag, og var lite med folk som hilste på en med-stylende BMW-fanatiker ;)

Jeg prøvde å hilse, men var liten respons tilbake gitt... Bortsett fra en som har skjønt det i en mørkeblå (?) E46 coupe :)

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Synes jeg sa deg ved Citybil i Skien lordag ca rundt 3/4 tida du kom fra skien og jeg fra siljan, kan det stemme? ligna bra hvertfall.

Jøss.. Da må det være flere med min type bil ;)

Fredag: kjørte ned fra Kongsberg via Siljan mot Kragerø, igjennom Grendland (på vei til madammen)

Søndag: samme vei, bare motsatt ;)

PS: hvor er forresten *stedet* man henger i Grenlandsområdet da? Dvs, dem som kjører litt rundt i byen :)

Skrevet
Synes jeg sa deg ved Citybil i Skien lordag ca rundt 3/4 tida du kom fra skien og jeg fra siljan, kan det stemme? ligna bra hvertfall.

Jøss.. Da må det være flere med min type bil ;)

Fredag: kjørte ned fra Kongsberg via Siljan mot Kragerø, igjennom Grendland (på vei til madammen)

Søndag: samme vei, bare motsatt ;)

PS: hvor er forresten *stedet* man henger i Grenlandsområdet da? Dvs, dem som kjører litt rundt i byen :)

Hmm ja må ha vært en som ligna da

Skrevet

Wattenberg er der flest samles ja :)

Hender også noen tar parkeringsplassen rett ved felleskjøpet, men det ser du fra wattenberg.

*venter fortsatt på forslag til date :o *

Skrevet

Hvis vi sier neste Søndag da? 3. August.. Klokka 15.00 eller noe sånt? Så får vi se hvem som kommer :) Da har vi tid og sted hvertfall ;) Eller noen andre forslag? Hvis det passer dårlig for noen?

Skrevet

ehm, du er klar over at det er trebåtfestival i Risør kommende helg? Da er jeg i allefall fyllesykt :P

Skrevet

hei, "sandersen" vet muligens ikke helt hvem du er, men ja jeg er Kai Tony

Skrevet

hehe javist, var ikke helt edru da nei , men husker a det.....

men har enda til gode å se på gobilen din...

Skrevet

ja klart det, kunne vært gøy å kikka på bilen din. er det den bilen jeg tror det er, så har du all grunn til å være stolt, for den er meget pen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...