Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja jeg så bilen din på Lasses på vei hjem igjen :) Kjørte opp og kikket litt, men så ikke deg der, så da kjørte jeg videre.. Den har blitt flott da :) Så ligg gummi oppover bakfangeren også? 8)

Vi var nok på vei hjem fra Skien selv vi da! Off, rakk ikke å vaske bilen engang! :cry:

Gummi ja, det skjer fort :D Igjen beklager at jeg ikke rakk det, så kjipt for jeg syntes det er såå viktig å støtte slike lokale treff!

Hyggelig å se at det kom såpass mange da, selv om noen her er skeptiske er jeg sikker på at dette kommer til å skje igjen både i slutten av denne sesongen og neste!

Bra jobbet og all kred til marararius som tok ansvar for dette! For fremtiden vil jeg gjøre det jeg kan for å få til flere slike treff.

Skrevet

Takk for det! :D Må jo få til noen fler treff ja.. Syntes det var veldig moro . Kult å høre at andre her syntes det var bra også :) Litt mer motiverende å prøve på noe mer da! :D

Da satser jeg på at vi får med deg neste gang Mossel ;) Hehe. Må få sett bilen din skikkelig en gang! ;-)

Skrevet

Ja var ett veldig bra og hyggelig treff, synd bilen min stod hjemme denne gangen også :P Blei til og med svidd litt gummi, hehe.. Ligner ikke Anders alltid ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...