Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Man kan desverre ikke forvente en skokk med nye biler og se på på vært treff, det er umulig.
mossel Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Ja jeg så bilen din på Lasses på vei hjem igjen Kjørte opp og kikket litt, men så ikke deg der, så da kjørte jeg videre.. Den har blitt flott da Så ligg gummi oppover bakfangeren også? Vi var nok på vei hjem fra Skien selv vi da! Off, rakk ikke å vaske bilen engang! Gummi ja, det skjer fort Igjen beklager at jeg ikke rakk det, så kjipt for jeg syntes det er såå viktig å støtte slike lokale treff! Hyggelig å se at det kom såpass mange da, selv om noen her er skeptiske er jeg sikker på at dette kommer til å skje igjen både i slutten av denne sesongen og neste! Bra jobbet og all kred til marararius som tok ansvar for dette! For fremtiden vil jeg gjøre det jeg kan for å få til flere slike treff.
Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 storkoste meg jeg ; ) Venter i spenning til det blir dradd igang ett nytt ett : )
marararius Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Takk for det! Må jo få til noen fler treff ja.. Syntes det var veldig moro . Kult å høre at andre her syntes det var bra også Litt mer motiverende å prøve på noe mer da! Da satser jeg på at vi får med deg neste gang Mossel Hehe. Må få sett bilen din skikkelig en gang!
bjaa Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Ja var ett veldig bra og hyggelig treff, synd bilen min stod hjemme denne gangen også Blei til og med svidd litt gummi, hehe.. Ligner ikke Anders alltid ^^
mossel Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 ikke alltid like greit med sinterclutch;) Du er jo så vanskelig å fyre oppunder også
Fliid Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Anders_w; Er den jævla fjæra på gasspjeldet vet du, no dritt når den kødder seg te. lukker seg faen ikke : P hehe...
Anders_w Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 eller bare gi flat pedal og gire 1,2 og 3 med vilje! (sannheten kommer frem) hoooiiiiiii
mossel Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 eller bare gi flat pedal og gire 1,2 og 3 med vilje! (sannheten kommer frem) hoooiiiiiii Om jeg så skulle sagt det selv, eneste rette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå