marararius Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Ja, fint det igjennom tunnelene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Ja.. Tenkte det. Og i tillegg så er jo stasjonen der for de som blir sultne, og vaskehall der for de som vil spyle bilen sin før de viser den frem Vasking er bra..kan jo ha nyvaska bil før en drar, så er den full av 100 millioner insekts-lik når en er framme edit: legger ut linken her på bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Ja, greit for meg som bor 1 minutt unna Blir skikkelig vask før jeg drar bort da.. Så er den kanskje ikke syykt støvette når jeg kommer bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Ja, fint det igjennom tunnelene ja eventuelt den andre veien er videoovervåking med fartsmåling i tunellane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Har det blitt det nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Alltid vært det, hehe. Men samarbeidet mellom en di som har de kamerane og politiet er ikke best, er for gjennomsnitsmålinger osv. Men kan nokk sikkert brukes som bevis vist dem har mistanke om noe. er forsåvidt det i alle tunellane i hele grenland, bare ta en titt i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Huff da, det viste jeg faktisk ikke om Men jeg har ikke hørt noe enda hvertfall, så da er det ikke så farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 ikke jeg eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 edit: legger ut linken her på bmwccn.no Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 kan prøve og komme, evnt dra med meg et par e30'er til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Er genialt og sta der er jo stor parkering ogsa, dette kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Ja, fint det igjennom tunnelene ja eventuelt den andre veien er videoovervåking med fartsmåling i tunellane Nei er ikke d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Ja, fint det igjennom tunnelene ja eventuelt den andre veien er videoovervåking med fartsmåling i tunellane Nei er ikke d jo. ta en titt da vell virru vedde eller ståle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Noen som har noen gode forslag til dag og evt, klokkeslett da kansje. En lørdag eller søndag i 2-3 tida hadde kansje vært greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 samma for meg bare sjekk værmeldinga*))))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå