bjaa Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Hva tror dere om et lite treff innen en 2 ukers tid?
marararius Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Hvis jeg setter treffet til Søndag den 17. August da? Klokken 16:00 eller noe sånt? Så prøver vi på det?
fish Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hvis jeg setter treffet til Søndag den 17. August da? Klokken 16:00 eller noe sånt? Så prøver vi på det? Er denne endelig? Åssen er interessen der ute?
Gjest Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 må vel satse på at noen møter opp, er gatebil i kristiansand på lørdag oxo, burde samla en del biler å dratt nedover uavhengig av bilmerke
fish Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hvis jeg setter treffet til Søndag den 17. August da? Klokken 16:00 eller noe sånt? Så prøver vi på det? Er Lasses i Bamble fremdeles møteplass? (Hvis det blir treff da...)
marararius Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Ja, det blir vel møteplassen ja.. Jeg skal ned på Gatebil, men kunne jo satset på et treff på søndag forde, om det er noen interesserte? Eller varer gatebil frem til søndag? Er vel bare lørdag ?! Jeg skal ned på fredag hvertfall.
RobertN Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Tar turen jeg, skal vel ogsa ta turen pa gatebil.
fish Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Skal vi "bump'e" denne tråden hele uka som en reminder? Synes den ramler så fort ned på forumsiden. Kansje trådstarter får lov til å lage en sånn 'avstemming' - kommer - kommer kansje - kommer ikke? Da er det lettere å holde tellinga. Kansje det hadde gjort seg med en ny overskrift med sted, dag og kl. ?
Fliid Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Endre navnet på tråden med tid og dato er ett tips. Som fish sier
fish Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 På langtidsvarsel på yr.no er det meldt knallvær på søndag. Søndag 17.08.2008 19° Sol. Laber bris, 6,0 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.
fish Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Da står hvertfall jeg klar Vel, nå hviler hele opplegget på dine skuldre. Du marararius, er trådstarter og kan gjøre de nødvendige endringene på overskrift og innledning i tråden (ser ikke noe vits i å lage ny tråd). Du får slå igjennom, si at det blir Grenlandstreff søndag 17.aug kl 15 ved Lasses E-18 i Bamble. Alle er hjertelig velkommen osv osv... Markedsføring er viktig, besøk andre forum og inviter (bmwccn), på andre tråder her inne kan du også legge igjen en invitasjon. (Gatebil i Kr.sand). Og husk, det er foreløpig meldt svært godt vær... Har vi noen ordentlige "magneter" som kan komme? Noe som trekker folk??? Noe som feks 'skrensetralla'?
marararius Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Jeg skal sette meg ned å ordne litt i morgen, er på jobb nå, så har ikke veldig mye tid, men ja.. Ordner med overskrift og diverse i morgen Legger ut en tråd på BMWCCN også, og så ser vi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå