Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de noen som har hørt om plugger som gir meir effekt på m50 og m52?

De skal gi fra 10 - 20 % effektøkning!

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe de ?

Skrevet

du kan få opptil 100% mer effekt, om du har samme plugger som han som merket at bilen sin ikke gikk på alle og når han tok ut pluggen manglet en god del av pluggen. Heftig Trim...

Selvfølgelig har tenning veldig mye å si, men 10-20% er bare bullshit. Det du derimot gjør er at du kan risikere å slippe ettertenning og struping ved meget varm bil.

Skrevet

Husker ikke linken, men J.Hofstad hadde en link til noen plugger som skulle øke effekten, da tenningen ble forsterket.

Det er jo ikke en dum tanke iallefall. Gnisten og hvor raskt man får antent luft/bensin er jo hele grunnprinsippet når det gjelder ytelsene til en motor..

Skrevet
Haha, å øke effekten med 10-20% ved hjelp av noen tennplugger er det verste jeg noen gang har hørt :D

Blir som med blinklysolje greierne dette her. :wink:

Du var nok en av de som nektet for at jorden var rund også :lol:

hehe... jeg er meget skeptisk til slikt selv, men at pluggene har noe og si er iallefall sikkert.. :wink:

Skrevet

Merka det veldig godt når jeg bytta ut mine gamle, utslitte (kunne ikke se elektroden) plugger med nye. Men at du får plugger som gir deg 10-20% mer effekt enn vanlige pluggertviler jeg sterkt på.

Skrevet

Jeg er riktignok overbevist om at de kan gi en renere forbrenning og mer effektiv motor, men å si at de gir 10-20% effektøkning er fremdeles bare tull. Hvis du har en motor på 250 orginale hk får du ikke ut ekstra 50hk. (20% effektøkning)

Som det står på siden kan man hente ut 2-5hk alt ettersom hvilken motorstørrelse man har, noe som faktisk blir realistisk. Teorien deres er god den når det kommer til større gnist og kjappere antenning.

Men stiv pris for et pluggskifte da.. 800-1000kr på en rekkesekser..

Selv med tanke på lavere bensinforbruk og 3 godtroende hk ekstra..

Skrevet

Plugger har mye å si,men type plugg har vel ikke all verden å si.

Plugger som er i tipp-topp stand gir effekt.

De som evt skulle tvile,så foreslår jeg å prøve å lage 3mm åpning på pluggene,for så å kjøre en tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...