carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 det der så jo bra ut da tok du ut viserne når du gjore det? Nei, men la et ark under de mens jeg lakkerte. Skulle vært matt lakk, for den lakken var ganske blank synes det var fin farge på dem jeg åssen er det og lakere utslipsmåleren eller hva den heter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Den var stress! Hehe..men med tålmodighet og stø hånd gikk det greit. Men søler du, har du et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower_Pusen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg ventet til det tørket oxo tegnet jeg med flere lag sprit tusj over! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg ventet til det tørket oxo tegnet jeg med flere lag sprit tusj over! :) åja men da skal jeg prøve litt forskjellig siden jeg har et speedometer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Husk bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 jada skal få til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg lakka mine på 318is'en med meget tynn pensel, stø hånd og signalrød bengalakk Men med bakgrunnbelysningen ble det ikke best...for å si det sånn. Så kult ut på dagtid ;P Hva er galt med rattet ditt a? Ser ut som du har "pakka" airbagen selv jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Trekt med sort skinn pga airbagen var blåst Kjøpte det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Brun dasj i isbilen dr.s? Flaut.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Flaut? Hva er flaut med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Flaut? Hva er flaut med det? Hva tror du? Den fæle fargen vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 har aldri likt anna en svart desj selv, men er da ikke flaut med brunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 har aldri likt anna en svart desj selv, men er da ikke flaut med brunt Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 men over til noe anna, skal handle litt lakk i mårra så da kommer det bildet av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Flaut? Hva er flaut med det? Hva tror du? Den fæle fargen vel.. Tror du den vinga du har er mindre flau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå