NeonMuffler Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 ikkeno spennende, bare en dum neil som måtte operes vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 noen nye bilder: luftfilter flyttet: ellers: sveisa ny eksos idag, ble egentlig fornøyd, selvom den ikke sitter rett i hullet. men den henger hvertfall ikke lengre også ble det fin låt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Tøøft. ble bra med bare ett enderør, syntes at det er litt kult egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 synes det selv. ville ha litt mere lyd også alle skal jo liksom ha doble rette rør ut på e30(ikke at det er stygt, men litt for vanlig), så da må man gå mot strømmen og sette på ei japsepotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 da funker alt av brytere også. gjort litt smått her og der ellers, noen pics: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Blir bare bedre og bedre. Mange B`er, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 takker:) begynner på buret i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Moro å se. Den dashbordløsningen tror jeg er veldig lur, å få senka høyden på den. Ennå litt av E30 feelingen forsvinner, så tror jeg det må til - om man skal sitte lavt nok med optimal sikt. Orginal E30 dash og stol 2cm over gulvet krever en viss av høyde på sjåføren før det vil fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 takker, ser mye bedre nå enn med org dashbord ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 veit du åssen det er med gardermoen kjøringa eller? Holder på enda eller er det slutt for sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 det er et treff til lørdag som jeg skal på. arrangeres av FMCN. er autoslalom. mulig det er litt frikjøring også, men usikker. skal uansett dit og teste bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Okei da rekker jeg nok ikke å ha bilen min klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 hehe, skjønner. du får komme å se på da, hvis du ikke bor langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 helga etter arrangerer midnightclub også kjøring på gardermoen har jeg fått med meg, fra 12-6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hm, hva er det da da? sladding, autoslalom eller frikjøring? kanskje jeg ksulle vært med på det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå