hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Autoslalom/SS1 11 okt. gardermoen -------------------------------------------------------------------------------- det vil bli duket for autoslalom/superstage i regi av Midnightclub. Det vil være kjøring fra 1200 til 1800 dette er ett åpent arrangement prøveskilter er tillatt.. 200kr å kjøre 100kr så spiser du så mye pølser du vil denne dagen det vil også bli solgt drikke vel møtt alle sammen til en artig dag. meguiars kommer også denne dagen og har stand.. ps har jeg glemt noe så bare spør. Mvh Midnightclub Marte __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hm, hvor melder jeg meg på? er vel fra noe forum ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Det er ikke noe påmelding, første mann til mølla prinsippet sa hu! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hm, ok. hvor mange tillater de der? veit ikke om jeg kan være med før etter det treffet som er nå. må se hvodan bilen greier seg der først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hvodan går det med buret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 blir ikke noe av før etter treffet. siden det er ganske omfattende, så venter jeg heller med det til etter jeg har fått testa bilen:) mao så er bilen nesten ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Aner ikke! men jeg kommer helt ifra kr.sand, så jeg kommer litt tidligere! håper på å få kjøre ivertfall! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hehe. får se hva som skjer etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 da var dagen på gardermoen over. bilen viste seg å gå veldig bra, overaska meg nesten fikk desverre ikke kjørt like mye som jeg håpet på siden 2 bolter på ene bakhjulet røyk og de andre 2 ble bøyd! stressa litt i går også siden jeg skulle bare laste den opp på henger for å ha den klar til idag, men den ville jo ikke fyre skikkelig. så da var det å bytte plugger og pluggledninger. lettere sagt enn gjort siden turboen står i veien for 2 av dem. brukte hvertfall 2 timer på 2 plugger :/ liten film: og ja, jeg snurra litt, but CARE! kjørte mye uten om kamera også som gikk bra. må abre venne meg til å sladde på tørra uten servo og litt film: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 skjønner at dette var poppis på bimmers ja!.. kanskje dra den helt ut og legge den ut på BMWCCN haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ser ut som en morsom bil detta Øvelse gjør mester , så bare å sladde så mye som mulig så sitter det etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 yep, har henta fjører nå, så da blir den endel stivere og lavere, mao litt lettere å kjøre var forresten 3hjulbolter som knakk på ene bakhjulet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 noen bilder av kjøringa krenge kongen! blir godt med mye fjører og dempere. (noen som har dempere de vil selge??) og grunnen til at jeg måtte gi meg alt for tidlig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 du satsa godt! det skal du ha!;D men bilen var noe jævlig mjuk så det ut som.. ser det fryktelig godt på starten av filmen når du girer opp til andre.. men var da noen av sladdan som gikk fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 som jeg har skrevet noen ganger så har jeg nye stive og lave fjører som skal på, men trenger dempere takker forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå