zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Noen som vet hvilke felger dette er? Satt på bmw'n når jeg kjøpte den. Vet bildene er uklare og langt ifra:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Et eller annet Alpina replica? Se om det står noe på innsiden av felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Selger sa de kostret rundt 24 000, tviler på at dette er sant, og at han bare fant på noe.. Har ikke bilen her, så får ikke sjekket før om 2 uker:( kan google Alpina felgene og se om det er de:) takk hvertfal Ad|oS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Hvis det var slike " http://www.alloywheelsdirect.net/images ... 488-xl.jpg " du trodde det var, så er det ikke de nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Noe Alpina-kopier er det ikke iallefall! Var dog noe kjent med dem, skal se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Alpina replica ja... Ikke vurdert å sjekke hvordan alpina felger ser ut først da? Minner om Beyern Multi felger, men er ikke helt sikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Nå ble jeg helt paff igrunn:| Jeg skrev "Felger" på google bare å se om jeg fant noen som lignet, på førstesiden der lå de faen meg:P Schmiedmann Spike Look http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Noen som har kjennskap til disse egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Litt i tvil, men er det slike: http://www.schmiedmann.no/DisplayProduc ... kk.+Sommer Litt vanskelig å se utifra bildene, men synes iallefall de hadde noen likhetstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Stemmer! 2 hakk over innlegget ditt hadde jeg akkurat funnet di, men takk:) vet vel ikke om noen som har disse eller prøvd di skikkelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Så mange eiker og tenker automatisk på Alpina felger hehe Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Skjønner Skulle da bare ønske det var Alpina haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Cock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå