GiljeN Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 hei selger et pent grått interiør med armlen har også 2stk panser /bakluke / skjermer har også orginale ubrukte ac snitzcher sideskjørt(ORGINALE) om noen er interisert.. Stor kjøre computer ratt m50b20 motor med girkasse, kan selges i deler / ny stor dynamo og vannpumpe.. har ellers masse bra deler bare til å spørre Mvh Gilje
ingard Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Hva skal du ha for skjørtene da? Har lett etter sånne lenge, men nå har jeg jo nettopp bestillt mtech skjørt
GiljeN Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 jeg kan ta bilde av de de er lakkerte men det ble ikke bra. aldri vart montert så alt følger med samt den orginale jekken som følger med i settet.. er ikke sikker på hva jeg kan ta de. har lyst på de selv så gir dem ikke bort.. kostet jo litt en gang i tiden disse
rayo84 Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 ka du skal ha for motorn?følger d me ledningsnett? km osv..
rayo84 Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 når man først e her så treng æ litt veiledning om å bytte/juster kamreima..har ikke orntli bok å gå etter heller..
S.Hafsmo Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 hva slags farge har du på de kaross delene? og du har ikke tilfeldigvis noe prisanslag på sideskjørta?
GiljeN Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 bilder kommer i morgen pris har jeg ingen formeining om bare komme med bud.. men sideskjørtene er helt like som på en orginal google lednings nette til motoren er ødlakt pga har klipt kontakter etter ombygging:) men hjerner osv følger med..karros delene er svarte kan slenge ut noen bilder i måren Mvh Gilje
NeonMuffler Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 vil se bilde av skjørta jeg:) innbytte i originale m5 skjørt kanskje?
GiljeN Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 kan fikse bilder på mail ? er vanskeligt å laste opp bilde på nett så på bimmers :S trenger egentli penger etter et girkasse havari hehe
NeonMuffler Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 hehe, greit. send bilder til christian@neonmuffler.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå