bmwe_e36 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 rart og tenke på at den bilen du skulle style få strøken og greier står slik. tok et siste farvel med bilen i sta og siste gang jeg så den var i sta. rimli rart, men heldigvis fins det mange andre bmwer, kan itte svikte og bytte bilmerke, kremt dårli etterligninger meiner je, fins jo kun en bil og det er bmw. så setter fart med en gang jeg får pengene in på konto og får tak i en annen coupe.
Lars89 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Så jo ikke så ille ut det der. Kan ikke hive den på grunn av det der?
bingo Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 sier det samme! ble den vrak pga den skaden der?
bmwe_e36 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 ser ikke galt ut nei. men vis det itte er snø pån og ser på vise plaser på ramme. så er det skakt og gæli. 85 tusen i karosseri skader. regna dom med. dom regnet itte med motor, der har bunnpanna sli opp i veiva.
Lars89 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Såpass ja... Er utrolig dyrt med karosseriarbeid hvis man må sette det bort. Bare solgte gamle bilen min da jeg hørte hvor dyrt det ble å fikse.
bmwe_e36 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 hadde fiksa d sjøl vis det itte hadde vært skakt. men er skakt da du itte får igjen dørar å slik, var liksom en hal c5 gløpe nederts på døra så litt over 3cm gløppe på toppen. Begyner å bli sje å væra heime nå, alle meiner je skar kjøpe mæ noe anne en bmw. itte faan sier je.
bmwe_e36 Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Nå har jeg fått pengene mine på konto. er ikke helt siker på hva det blir om det blir e30 eller e36. sånn det er nå har je mest lyst på en e36 coupe, som jeg skal gjøre et stort prosjekt av.
///MFosse Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Lykke til å du, eg er med eg på å at du velger en E36 Coûpe Fineste karosseriet etter min mening
bmwe_e36 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Hei, var og henta bil i sta. det vart en 318is. har bestilt litt små deler som trengs på den. bilder kommer i morra. samt at jeg gjør om prosjekt tråden til 318 is prosjekt. i stedet.
bmwe_e36 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Bilder skal dere få glemte av kamera da jeg var i verkstedet i sta. så må bli noen mobil bilder. Planer: leger det i første post. obs siter på m3 lykter nå, tok bilde før jeg skiftet. glemte å ta bilder invendig men kommer;)
jpse36 Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 bytt vinge med en litt mindre og sett på noen andre baklykter for guds skyld ellers så den veldig bra ut. is er en bra bil edit: så du har bytta de allerede ja
bmwe_e36 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 vingen blir m3 gt tror jeg, blir annen vertfal. har bestilt nye bremseklosser og skiver bak. samt nye m3 lister og mikrofilter til klima. blir go vask til hælja tror jeg. motor romme er helt jævli får se ossen det blir ellers blir det lakking av motor rom. bilen ser ganske fri ut for rust.
bmwe_e36 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Morn;) liten update i dag 08.01 har tatt ut polenfilter, blåste rimlig dårlig føre jeg gjorde det (har bestilt nytt filter) på bestilinga fra koed. men så i sta at dem ikke sener bestilinga før tirsdaan. så blir ittno bremse arbeid til helga:( skulle skifte cd spiller til en penere og bedre jeg hadde. men vart skuffet faan for lednings skjerv. så til helga leger jeg heller opp nytt og gjør det rydig og bra. må jo væra røddi inni dashborde au;) litt bilder kom hjem tidli fra jobb, men måtte dra raskt så fikk bare tatt mobil:( men bedre til hælja blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå