Sir Hofstad Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Sluttet å spørre meg eller? Transmax og DIII er forskjell da den første er syntetisk.
nordviks Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Legger du ned litt flere timer nå Morten, så får du snart en Lancer du også Du må nok slite litt med å oppnå samme ytelse som meg, men det blir vel greit nok!
plumbo79 Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Ferdig til onsdag har 24 bilder liggende
Azeton Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Ferdig til onsdag har 24 bilder liggende Hvorfor ikke laste opp noen bilder? Hva er foresten orginalt innpress på IX? Har fått tak i noen 2-delte skrudde felger som skal selges med ET33
Lars89 Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Ferdig til onsdag har 24 bilder liggende Hvorfor ikke laste opp noen bilder? Hva er foresten orginalt innpress på IX? Har fått tak i noen 2-delte skrudde felger som skal selges med ET33 Originalt innpress er på 47, så 33 går sikkert greit.
plumbo79 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Med 33 i innpress så blir det mye belastning på hjullager. Bildene må fremkalles først har bare et engangskamera
plumbo79 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Bilen gikk foresten gjennom eu-kontroll i dag, etter å ha sittet oppe hele natta (12 timer tilsammen) for å skru sammen alle bitene, det var litt mere arbeid med alle de små detaljene enn jeg hadde trodd.
Azeton Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Med 33 i innpress så blir det mye belastning på hjullager.Bildene må fremkalles først har bare et engangskamera Best og få felgene lengere inn med andre ord? Felgene jeg har på nå har enda lavere impress.. Ikke joina den digitale verden helt enda?
plumbo79 Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Med 33 i innpress så blir det mye belastning på hjullager.Bildene må fremkalles først har bare et engangskamera Best og få felgene lengere inn med andre ord? Felgene jeg har på nå har enda lavere impress.. Ikke joina den digitale verden helt enda? Lavere innpress i forhold til orginalt blir samme som å kjøre med spacer, og nei har ikke joina den digitale verdenen helt ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå