plumbo79 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Vet ikke om dere ser det på bildet men bunndelen så meget bra ut, ingen slitekant og fortsatt intakt honing motoren skal ha gått 220k så da er det vel sansynelig at det har vært gjort noe der tidligere kanskje.
plumbo79 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Byttet følgende: MOTOR: Nyoverhalt porta topp med høyløfts kam Hartge grenerør fordelerlokk rotor plugger pluggledninger kn filter tomgangsreg FORSTILLING: casterstag begge sider bærearmsforinger begge sider Orginale fjerer og dempere bremseskiver bremseklosser renoverte kaliptere forstillingskontroll BAKSTILLING: Traversforinger (de store) bærearmsforinger alt til handbrekk nytt bremserør og sentral fjerer og dempere opphengsforing til diff rustbehandlet det meste med brunox og owatrol nye bolter satt inn med kopperpasta KOSMETISK: Har konsentrert meg mest om det tekniske. e46 m3 frontfanger med orginale grøftelys og blinklys skinnratt Det er også byttet oljer på fordelingskasse, girkasse og differ. Splin fra fordelingskasse og frem er forsterket.
plumbo79 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Det hadde vært hyggelig med noen komentarer
N911 Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 bilder av åssen den ser ut nå? mye bra arbeid her
plumbo79 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Nå har jeg pellet av alle skjermer,fangere og sideskjørter for å rustbehandle slik at bilen kommer til å bli veteran, det så forbausende bra ut under rustfangerne Jeg har hentet m-tech2 delebilen min som er i mint condition (ikke tollet) og skal sette skjermer og styling over fra denne, i tillegg har jeg kjøpt et 540 look panser og nyrer fra Helge Vik som jeg tror kommer til å bli tøfft ,orginalpolitiet kan putte en finger i ræva Jeg vet faktisk ikke om jeg skal bruke e46 m3 fangern eller m-tech2, jeg syntes den til e46 er rund og fin å går bra sammen med lyktene.
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 E46-fanger passer på E46 og ingenting anna. Gå for mtech2
Nexus79 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hei. Ser sikkelig bra ut dette!! Bra folk tar vare på ix`n Hadde du mye problemer med å skifte drivakslingene forran?? Skal til å skifte på min nå, så jeg lurte på om du hadde noen gode råd, har hørt at det er en god del jobb med dette..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå