Saviola Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Hva er rett pris på denne bilen? Jeg vurdere å kjøpe den. Personen som selger den har akkurat tatt full service og byttet: Starter Termostat Baklykt og grøftelykt med steinsprang div pakninger og klips. Bilen har blandt annet dette: Del skin intriør Ok stereo 18" chrome felger til 20 k (kjøpt i fjor vår ny) Mettalic lac som er så og si strøken men noen skjønhets tegn. Er ingen ekspert, hentet dette ganske ut av anonsen så hva vil være rett pris? den er kjørt ca 190 000 km Den er priset til 80 k.. en kompis sa at dette var en ok pris pga mye penger brukt på denne i felger og stero og at bilen var strøken. Er det noen med ekspertis som er enig?
hagenisse Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Umulig å si uten å ha sett bilen, men i utgangspunktet høres 80k litt høyt ut. Hva slags årsmodell? Og hva legger du i strøken..?
Torbjørn H Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Hørtes litt dyrt ut... Felger og stereo skal være gull om man tar det med i prisberegningen "Ok stereo" hørtes ikke ut som gull. Men som sagt, vanskelig å si noe. Har du evt. link til annonsen?
Spiritus Sancti Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 krom felger til 20k.. Hm, gleder meg til å se felgpakka fra sharifs som koster 5990 med dekk..
Saviola Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Det er en 95 modell.. Hva kan rett pris være da? by personen 70 k? eller lavere?
Saviola Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 De er ikke kjøpt hos sharif, han sa at han hadde bestillt dem hos en for handler i tromsø.. hmm. skal hente min egen pc idag. der har jeg bilder av både felger og bilen. Takk for alle svar så langt.
ØyvindB Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Hvorfor trekker service opp prisen? alle biler skal ha service. Det trekker IKKE opp prisen at han har fått steinsprang i lyktene og må bytte dem. Chromefelger passer jo ikke på denne bilen uansett, så det trekker NED prisen. Deste mer sære greier som er på bilen, desto mer trekkes bilen ned i pris.
Patrick B Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Regner med det er den blåe som går i Tromsø? Har sett den. Ser ut som en grei bil, grusomme felger da!
Saviola Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Så dette er en grei bil altså ? har kjørt en del BMW'er å er fine biler å kjøre. Men en bil med 140 hk på 1000 kilo må jo være en artig bil å kjøre?
///Lasse.B Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 llett kjørt bil, å med 140 gamp må det bli morro;)
ØyvindB Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Så dette er en grei bil altså ? har kjørt en del BMW'er å er fine biler å kjøre. Men en bil med 140 hk på 1000 kilo må jo være en artig bil å kjøre? 1000kg? det veier den iallefall IKKE ! En E30 318IS veier ikke det en gang.
ØyvindB Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 forøvrig kan du jo sammenlikne med denne. Både i stand og pris. Her er begge deler meget bra. Denne bilen var virkelig fin og med det rette utstyret. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14120864 den bør jo være MYE MYE bedre om du skal bla opp 80 000kr. Kromfelger drar som sagt ikke prisen opp, rett og slett fordi veldig mange synes de er stygge og ikke vil kjøpe bilen.
Sevenord Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Oy dem hvite der var PEN da! Den åpnet virkelig øynene mine for compact
hagenisse Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 llett kjørt bil, å med 140 gamp må det bli morro;) Hvis du forventer noe særlig til aks fra en 318ti tror jeg du blir skuffet..
Saviola Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Leste her på Bimmers tallene fra div 3 serie e 36 å compacten kommer med TI motor har jo grei aks. 0-100 på 9,9 sek. Det er mange rundt i samme pris klasse fra BMW som kommer dårlig ut. Hvertfall. Jeg syns denne bilen var fin og takker for de som har svart og fått meg til og skjønne at jeg skal ikke by så mye. Med så kort akslinger å grei motor blir det nok en artig bil å ha både på vinter og sommer:) lett på rompa om vintern og "go-kart" på sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå