Wolfeh Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Utseendet var helt jævlig. Men når det kom til interiøret sa jeg bare HVA FAEN? Jaja, noen vet i hvertfall ikke hvordan man skal style bil
FTE Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Grusomt.... Verste er at eieren sikkert synes han har den feteste Bimmeren ever
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 står han og riper opp sia med en nøkkel Det hadde jeg også gjort hadde det vært mitt romskip Nei... han bruker fingern for å kjenne på den stripa som allerede var laga på begge sidene av bilen Bilen stod forøverig utenfor en forhandler her i Tromsø.
carlhaakon Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 står han og riper opp sia med en nøkkel Det hadde jeg også gjort hadde det vært mitt romskip Nei... han bruker fingern for å kjenne på den stripa som allerede var laga på begge sidene av bilen Bilen stod forøverig utenfor en forhandler her i Tromsø. sikkert mange som har hatt lyst til og lake noen feite riper i den bilen der etter utsende haha. eieren som er på bildet?
vegsir Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 frontfangeren var stygg, men resten syntes jeg ikke så så ille ut. kunne spart seg for de rompemassasjekulene da
Ballder Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 står han og riper opp sia med en nøkkel Det hadde jeg også gjort hadde det vært mitt romskip Nei... han bruker fingern for å kjenne på den stripa som allerede var laga på begge sidene av bilen Bilen stod forøverig utenfor en forhandler her i Tromsø. sikkert mange som har hatt lyst til og lake noen feite riper i den bilen der etter utsende haha. eieren som er på bildet? Tilfeldig svenske i grilldress kanskje???
Eng1 Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Jeg så også denne bilen. Måtte ta bilde av den bare for at jeg aldri har sett en styggere e34 i mitt liv. Da jeg gikk nærmere så jeg at det var noen som tydeligvis likte den like lite som meg. To av de feiteste nøkkelripene jeg har sett i mine leve dager på begge sidene av bilen. Et budskap til eieren....... kanskje.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Nei det er ikke eieren på bildet. Bare en venn av meg
carlhaakon Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Nei det er ikke eieren på bildet. Bare en venn av meg åja for synes han så ganske normal ut i forhold til bilen må vel vere en stor nisse som eier denna der
MERN Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 klarer ikke bestemme meg for om jeg skal le eller gråte
KristofferV Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 fronten e heilt ødelagt jo.. tatt vekk den fine grillen..
Dr_S Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Bilen så ut som et takras, mildt sagt... Men jeg synes uansett det er rasshøl opptreden å ripe opp lakken på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå