Dan Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Bare 20-30 biler? Blir vel siste racingtreff med den dårlige oppslutningen. Synd jeg ikke kunne komme, men M3'n trenger noen deler før den er klar for banekjøring igjen. Blir forresten knallvær og sol i morra, så du har mye å se fram til. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 I dag har jeg kjørt 38 mil rund oppe på ACR dagen har vært helt fantastisk, regnet i starten senere på dagen ble banen tørr og jeg fikk med meg en mann for å ta ett par runde tider, jeg var nede på 1:51 da han satt på. Kansje 20 - 30 biler til sammen og aldri kø på utslippet, helt perfekt for oss som vil kjøre I mårra må jeg bort på Mo for å se om jeg får meg ett sett nye fram dekk Må seriøst få tak i justerbare topplager sånn att jeg får justert camberen sliter mye på kanten av høyre fram hjul nå. Snakket med han i den Røde MR2`en meget hyggelig mann Ellers så var det en 323Ti som gikk i autovernet ganske kraftig. S38 motoren funker rimelig heftig, bilen føles heller ikke framtung sånn som jeg trodde den ville bli. Var også en ribba e36 M3 oppå der jeg sleit litt meg å henge på, de fleste kjørte på Gateslicks men jeg fikk da parkert en del biler Hehe, minner meg om første gangen jeg var der oppe det der. Var en 40-50 biler, og kjørte så mye jeg orket. Tror jeg summerte meg fram til at jeg kjørte 560 kilometer på banen fordelt på to dager. Det er bare så herlig! Justering av camber foran er meget viktig om man skal kjøre en del på bane ja. Om man ikke er medlem av driftemafiaen så er det faktisk framdekkene som slites mest. Man reduserer det mye ved å ha max negativ camber. Dessuten får man da også en bedre turn-in. Bakdelen er at bremseeffekten blir marginalt dårligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Fikk kjørt litt i dag å, var nede på Mo fikk tak i nye fram dekk, hadde bare ett eller anna dritt merke med de dimensjonene jeg er nød til å ha så farten gjennom sjikanen sank med 20 km/t i tilegg så sa bremse belegget takk for seg men er godt fornøyd uansett. Dette har vært grise morro Skal bestille meg slicks nå å se hva tiden blir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Ikke ute å råner me bimmern da? Hadde vært artig å sett nærmere på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Fikk kjørt litt i dag å, var nede på Mo fikk tak i nye fram dekk, hadde bare ett eller anna dritt merke med de dimensjonene jeg er nød til å ha så farten gjennom sjikanen sank med 20 km/t i tilegg så sa bremse belegget takk for seg men er godt fornøyd uansett. Dette har vært grise morro Skal bestille meg slicks nå å se hva tiden blir da 20km/t mindre pga dårlig dekkmerke? Satan for no piss dekk du måtte kjøpe da Bra tid da! Morsomt når ting fungerer såpass..! Henger på ganske så rå biler da, når tiden er såpass lav.. Med R dekk og gode bremser, så kan dette gå FORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Raskeste bilen oppå der var en GAMMEL Toyota Corolla kjørte helt nede i 1.47 og det er fort!! var oppe på 2 hjul i sjikanen han kjørte helt rått. Kan bare håpe på den tiden der når jeg får slicks på plass Men jeg SKAL prøve hehe. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder når jeg får dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 halloen, takk for sist Bare for å korrigere deg med corollaen så var det Altezzaen som var raskest som jeg vet om ihvertfall, og den tia sto faktisk Morten Bangås for. Satte seg i bilen kjørte 12 runder og satt en runde med 1.45.50. Tatt med laptimer. Skal nevnes at han aldri hadde kjørt bilen før. Jeg var nede i 1.52, men ser at det må justerbare camberplater til for den sliter utsiden av høyre dekket foran noe veldig. Laptimer skal kjøpes inn til neste år. Skivene mine sprakk framme, så blir nye skiver til høsttreffet. Håper det blir noe av racingtreff til neste år og, var utrolig deilig og bare tenke, nå vil jeg kjøre så var det bare og kjøre, aldri kø, tror det var maks 6-7 biler samtidig ute på banen iløpet av de to dagene. Flere ganger kjørte jeg helt alene på banen. Dette var topp, men er plass til 50-60 biler uten at det skulle hindre kjøring eller bli noe kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Takk for sist ja Tok aldri tida på Altezzaen jeg regna den som egen klasse med slicks og greier men den gikk fort rundt banen ja Var hard å nærme seg den 318Is`en også husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 ikke minst sleit du med rx7n til kompisen min... hørte han kjørte fortere enn deg:P den mørkegrønne som gikk på 16 toms hjul=)=) neineinei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 ikke minst sleit du med rx7n til kompisen min... hørte han kjørte fortere enn deg:P den mørkegrønne som gikk på 16 toms hjul=)=) neineinei:P Sleit og sleit syns å huske att jeg holdt greit følge med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 et lite klipp av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 TØØØFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 ikke minst sleit du med rx7n til kompisen min... hørte han kjørte fortere enn deg:P den mørkegrønne som gikk på 16 toms hjul=)=) neineinei:P Sleit og sleit syns å huske att jeg holdt greit følge med den hehe:P han sa han dro ifra en e30 med m5 motor:P regnet med det var din=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Morsomt og høre at bilen går bra da Ole! Fikk da grei rundetid du og høres det ut som, med tanke på dekk du hadde (og ikke heelt fintuna motor ennå?) Eller var du fornøyd med presteringa av bilen? Gleder meg til ny lakkjobb og BBS felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 det er en jævlig rå bil da.. =) var bare jeg som skulle mobbe litt^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå