Sevenord Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Har noen tips til meg her? Begynner å haste meget med å få tatt noe rust og rette opp etter en liten skade. Retningssansen min er ikke helt på topp, så bør ligge lett å finne fra Ring3 Tips mottaes med stor takk! PM, svar i tråden eller SMS 46 66 22 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 nordhagen verksted ligger rett ved ring 3 ved Storo, men om de lakker veit jeg ikke, men de veit kanskje om noen dersom du ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Billakkering AS Spireaveien 18 på økern. Kjør opp økern torgvei, ta til venstre inn spireaveien. Lakkverkstedet ligger i kjelleren under Kirkestuen bilservice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Takk for tipsene! Skal få ringt å hørt. Dersom noen vet av lakkeringssverksteder som tilfeldigvis har åpent litt lengre enn til klokken 1700 så gjerne skriv ett par ord om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 har en som lakkerer for meg..veldig flink fyr og billig...og kvitteringsløs jobb også han holder til på ensjø..så er ikke så vanskelig å finne...tvers over ford forhandlern og han har åpent til langt på natt.. han lakkerte en merce for meg, bytta farge fra lys grå til sort utvendig og innvendig samt tok en god del rust..gått to år nå og holder seg fint i lakken enda...betalte vel 17tusen for hele jobben..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 U got mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå