Gå til innhold

99 530DT 118000km masse bilder, ny pris!

Bmw 523iat
 Share

Anbefalte innlegg

ihvertfall ikke med det frynsete ryktet denne automatkassa har (her inne).

Strøken farge på den da!

Dette er vel ikke automat såvidt jeg kan se?

Hmm, mulig du har rett ja, men det står 530 Da i prOfilens kjøretøy:

Bmw 530D

Løytnant

Ble Medlem: 15 Aug 2007

Kjøretøy: Bmw 530Da mye utstyr 99mod

Med manuellt gir er det vel ikke lenger noe mysterie at interessen er laber dog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok desverre et poeng der...jeg for min del vill aldri vurdert noe annet enn manuell...

elendig automat (holdabarhet) og det faktum at automat er automat...girer litt sånn i hytt og gevær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok desverre et poeng der...jeg for min del vill aldri vurdert noe annet enn manuell...

elendig automat (holdabarhet) og det faktum at automat er automat...girer litt sånn i hytt og gevær..

Savner manuellt gir selv jeg til tider, for å slippe umotivert oljevisping. Men alt i alt er automat det rette for meg.

Ser fram til at dobbelclutchkassa til M3 finner veien nedover i de mer rimelige modellene dog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke lett å selge bil i dag nei...

Tror kanskje litt eldre 5 serie er ekstra vanskelig, pga forholdsvis eldre kjøpere og de vil som regel ha nyere bil... (Ofte automat også)

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvilken bil vil du heller ha etterpå? Jeg har en 2001 320d e46 touring hvis det er interresant? jeg var egentlig tenkt å beholde den et par år til, men større bil frister....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt, blir vel bmw, men 3 serie er for liten da.

PS: Kappkjørte med en bmw 325i e46, var gøy å legge han bak meg opp bakken til sørlandsparken:) Denne børsa går rimelig godt:) så er morro bil å kjøre å eie!

Nei er jo veldig tregt marked i dag, men kan vente jeg:) har jo lagt meg godt under alle andre med slik km.stand ja til og med under varebil pris.

Synd, folk vet ikke hva de går glipp av;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...