Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt av dørtrekket på begge sider foran på min E39, etter dette fungerer ikke det å åpne de fra innsiden, tok av igjen på førersiden i går men alt så ut til å stemme, ingenting som hadde hoppt av, noen som vet hva som kan være galt?

Får heller ikke til å bruke den fjernstyrte sentral låsen på bagasjeroms luken, hadde ute hattehylle og setet bak, for å trekke noen kabler, kan det være en kontakt en eller plass på høyre siden der bak for dette?

på passasjer siden var det også en løs kontakt når jeg hadde dørtrekket av, kan dette være noe til sentral låsen bak? vet husker ikke om den var tilkoplet noe.

Skrevet

Ja si det.... hadde samme problemet på ei dør en gang, da var heller ikke vaieren hoppet av, men den plast holderen som skal holde enden av plasten på vaieren var hoppet av.... E39 det å...

Resten har jeg ikke vært borti... :)

Skrevet
Ja si det.... hadde samme problemet på ei dør en gang, da var heller ikke vaieren hoppet av, men den plast holderen som skal holde enden av plasten på vaieren var hoppet av.... E39 det å...

Resten har jeg ikke vært borti... :)

Var visst det samme her og ja :oops:

Men er det noen som vet hva det kan vær med bagasje luken? det sier klikk i ett rele når jeg trykker på nøkkelen eller den knappen foran.

Skrevet
Ja det var jo bra at du fikk litt hjelp da :)

Har du sjekket sikringene?

Får ta å gjøre det i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...