kchb Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 ka du ska ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Er bilen ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Mulig dumt spørsmål, men dette er en 325ix, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Drivverk er byttet. (Donorbil var en 325i 89mod, 157km) Dette var en iX. Det eneste som er igjen fra iX understellet er dempere, bremser og oppheng bak. Og utseendemessig er det en iX (Sideskjørt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Må også legge til; Har vært på visning og fått det godkjent, og i tillegg fått nytt vognkort som viser drift på èn aksel, og at det står 325i i vognkortet. Ble EU-godkjent en måned etter ombygging. Så alt er lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onmymind Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ca. pris? Kunne ikke lese det noen plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Tenkte meg rundt 28-30 men er bare å komme med et bud. EDIT: Endra førsteposten: Først litt forord: Dette er IKKE en iX. Kun karrosseri som er iX, og mulig gamle databaser som mekonomen og gsbildeler har denne bilen som firhjulstrekker. Men jeg har vært på biltilsynet og fått godkjent nedbygging til vanlig 325i, og var på statens vegvesen og fått nytt vognkort som bekrefter dette! Gikk gjennom EU-OK uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Dagens bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Er meget interessert, men har vel egentlig ikke tilstrekkelig nok med penger. Hadde du kunne lagt av den til november så hadde det vært sinnsykt, men det skjønner jeg selvfølgelig at det ikke går an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har du orginal ix diff også på denne da? Med viskosesperre? Er det servo på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Er viskosediff ja Servo er det selvfølgelig Men er ikke elektriske ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 interisert i å bytte i båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Du har spurt før, jeg svarer det samme nå. Jeg har båt. Og innbytte er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Går for 25k om ved rask avgjørelse. Dette er mye bil for pengene. Selges med tungt hjerte Men har ikke råd til 2 biler og leilighet for tiden Anlegget kan følge med mot litt tillegg i prisen. er en 12", forsterker, 6x9", frontsett som er uåpnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Hva er det som har skjedd med dørhåndtaket på høyre bakdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg