JE Motorsport Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Da er 328´n i gode hender hoss sin nye eier Så nytt "leketøy" er kjøpt. Har hatt Compact tidligere også, men den manglet motor Men disse Compactene har morsome kjøreegenskaper, selv om mange sikkert ikke synes det er det fineste karroseriet... Men når jeg kom over denne slo jeg til, bilen er komplett ombygd til M3 med 3,0 liter M-maskin. Den har i tillegg halvbur, tårnstag foran og bak + justerbart understell KW variant 2. Og et vannvittig stereoanlegg(som skal selges ) Bakskjermene er breddet ved å sveise inn forskjerm bue fra E46 M3 Planer videre for bilen er: Montere alarm + tracker Fikse noen generelle småting,klips,lister osv. Bytte ut Ferrita bakpotta(selges ) Ny rustfri Scorpion STW bakpotte er kjøpt. Bytte til Eurosport reimhjul på vannpumpe,dynamo og servo. Bytte til E46 M3 reimhjul på veiva DaveF inductionkit eller Gruppe M filter Sette inn Porsche GT-3 kopi stoler(svarte el. skinn sportstoler skal selges ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Det er desidert den strøkneste og fete compact jeg noen gang har sett <3<3<3 Nydelig bil du har skaffet deg. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Å se her a joar! Gratulere med fet tralle da Når jobber du til uka? denna skal jeg ned å besiktige lite luft i bakdekket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Feit bil! Men komplett er den veil ikke? Ser ikke ut som M3 interiøret (ratt, stoler). Jeg ville dog hatt andre hjul på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Det der er faktisk første compact'en jeg har likt... Var faktisk ganske grom.! Gratulerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Å se her a joar! Gratulere med fet tralle da Når jobber du til uka? denna skal jeg ned å besiktige lite luft i bakdekket! Takker Er på plass fra 09.00 til 17.00 til uka. Ser sånn ut på bildene, men det er ikke lite luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Feit bil! Men komplett er den veil ikke? Ser ikke ut som M3 interiøret (ratt, stoler).Jeg ville dog hatt andre hjul på den. Takker til alle sammen for possitive tilbakemeldinger Smaken er jo som baken.. My misstake,komplett minus M3 stoler. Rattet er fra M3 cab, så dette har liten diameter dette også. Mulig det skal byttes med Alcantara rattet ifra 328´n. Du får viljen din når det gjelder felgene, disse skal over på E91´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er dette den SSP-bygde compacten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Skamtøff bil, men jeg greier ikke skjønne hvorfor noen putter bur og svær stereo i samme bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Kjempe kul bil Jeg syntes designet på compact er tøft jeg hvilke felger er det planer om? Hvilken bakstilling er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Grattis med M-bil - nesten iallefall. Compacten blir faktisk ganske så tøff med endel modifiseringer. Henger meg på hagnisses mening ang "racerbil" og stort tungt annlegg... Men det skal jo ut så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Det sto vel kerscher hjul på denne tidligere..? Ligner på den SSP bygde.. Den hadde xenon, annen front, andre felger, likt anlegg og halvbur.. Har du ikke eksospotta med hjerte på lenger? Hehe Mye skal du ha for setene foran da? Jeg kjøper. Send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Tøff bil! Blir veldig bra med modifiseringene du har listet opp, men du er ikke interssert i å selge baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... kj-rt.html http://www.bilforumet.no/1722892-post22.html http://www.bilforumet.no/1722890-post21.html http://www.bilforumet.no/1722894-post23.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Kjempe kul bil Jeg syntes designet på compact er tøft jeg hvilke felger er det planer om? Hvilken bakstilling er det på den? Takker igjen til alle for hyggelige tilbakemeldinger Er nok SSP som har bygd den ja, var litt girly den potta Tror kanskje jeg allerede har ombestemt meg anng felgene, at de som sitter på blir der. Var litt kjapp i vendinga for det er jo 5-serie innpress på den bak... Det er E30 M3 diff, bremser bak(oppgraderte br.skiver,hullborra) og mellomaksling på den Baksete selges ikke, forstoler er det lov å komme med bud på. Men de kan ikke leveres før jeg har fått de nye stolene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå