Haug Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Småtøff denne compacten altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 For å være helt årlig synes jeg at alle compacter ikke ser ut imåneskinn en gang. Men din er bare drit rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Nytt filter og varmevegg på plass Hvor bestilte du dette kitet? Kunne tenke meg sånn varmevegg til min bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Hvor bestilte du dette kitet? Kunne tenke meg sånn varmevegg til min bil også! På www.e36coupe.com av DaveF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Så ble det endelig tid til å skifte bremseskiver og klosser foran. De gamle skivene hadde mye slitekant på innside og ytterside + mye korrosjon i kjøle-"ribbene". Kjørte samtidig på med en lien oppgradering, ved å bruke EBC Turbo Groove skiver og Pagid bremseklosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Da var tiden kommet for utskifting av A-B og C-stolpe deksler som var blitt svært skitne og stygge. Går da over til svart/antrasitt taktrekk/deksler i stedet for de vanlige hvite/grå. Nye deksler: Litt mørkt for bilder, men ser da forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå