Gå til innhold

Mitt lille leketøy m. M-maskin(Nye A,B og C deskler)

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny tøff BMW Joar'n. Syns disse felgene passer godt på den jeg da. Men du må få lakkert lista på dørene sort, mellom side vinduene foran & bak :) .

Enig med Hnissen ang. kombinasjonen mellom motor, bur & alt for mye

stereo :roll: .

Takker :)

Det sitter egentlig folie der,noe som her er fjernet.Compact produsert fra 97 har ikke denne folien fra fabrikk.Hadde den på min forrige Compact og det er rett og slett noe dritt.Den har lett for å "sige"/bulke seg og er et hel...te å bytte.

Ja, jeg har heller aldri skjønt den kombinsasjonen. Derfor fjerner jeg all stereo bak :wink:

carlhaakon 328´n går nå i Drøbaksområdet, med STORE sorte K-sport bremser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi håpe han er like pirkete og nøye med bilen som sin forje eier da :wink:

Det er han nok, har begynt å koste på enda mer allerede og han er mekanikker :D

det høres lovende ut :wink: siden du bor i elverum så har du sikkert sett bilen min også da? var og henta min der i vår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Rudskogen for en del år siden, da kjørte det en E36 compact med M3-motor og et brutalt effektanlegg.

:)

Er vel 5-6 sånne Compacter med M3 motor i Norge som jeg veit om i alle fall :wink:

Jepp, dette er "orginalen" :-) Bygd i 97 av Schirmer Motorsport:

m3c_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se her a joar! Gratulere med fet tralle da Når jobber du til uka? denna skal jeg ned å besiktige :) lite luft i bakdekket!

Er på plass fra 09.00 til 17.00 til uka.

Ser sånn ut på bildene, men det er ikke lite luft..

Hmmmm merkelig :roll: Du hadde rett at det var noe rart med det hjulet-Anders-, jeg hadde sjekket lufttrykket!! Men i går ettermiddag skjedde dette :cry: Hele jævla sideveggen på dekket slapp banen på innsiden av dekket, dekket ser ikke spesielt slitt ut heller så skjønner ikke helt hva som har hendt. Men dekkmerket er Tornado, aldri hørt om det før..... kanskje en grunn til det...

36abmlbnad7q7jwv2wjn.jpg

e30m3jgermeister0023qg2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Rudskogen for en del år siden, da kjørte det en E36 compact med M3-motor og et brutalt effektanlegg.

:)

Er vel 5-6 sånne Compacter med M3 motor i Norge som jeg veit om i alle fall :wink:

Jepp, dette er "orginalen" :-) Bygd i 97 av Schirmer Motorsport:

m3c_1.jpg

Den bilen der har jeg kjørt og den er vel egentlig grunnen til at jeg har hatt lyst på Compact med litt power siden da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se her a joar! Gratulere med fet tralle da Når jobber du til uka? denna skal jeg ned å besiktige :) lite luft i bakdekket!

Er på plass fra 09.00 til 17.00 til uka.

Ser sånn ut på bildene, men det er ikke lite luft..

Hmmmm merkelig :roll: Du hadde rett at det var noe rart med det hjulet-Anders-, jeg hadde sjekket lufttrykket!! Men i går ettermiddag skjedde dette :cry: Hele jævla sideveggen på dekket slapp banen på innsiden av dekket, dekket ser ikke spesielt slitt ut heller så skjønner ikke helt hva som har hendt. Men dekkmerket er Tornado, aldri hørt om det før..... kanskje en grunn til det...

36abmlbnad7q7jwv2wjn.jpg

e30m3jgermeister0023qg2.jpg

Er det lov å stille et lite spørsmål??

Venter ikke på tillatelse: Når folk har slik grom redskap. Hvorfor i H*****E montere de billigste drittdekkene? Er det ikke noe med at ting bør stå i henhold til hverandres egenskaper? Må si jeg blir en anelse tankefull hver gang jeg ser biler med stor motor, heftige bremser, påkostet understell også dekk av merke Wanli, Tornado, Flamingo etc påmontert noen fete felger... Skjønner det rett og slett ikke :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...