Gå til innhold

E-30 m m20b25 og manuell dauer bort når cluchen trykkes inn.

conan
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at bilen er kjørt langt med deff mellomaksel oppheng, stopper motoren når cluchen tråes inn. Dvs som om tenninga slåes av. Har jeg turtall på motor og trykker inn cluchen, dauer motoren. Men kommer igjen med en gang cluchen slippes ut igjen. Hva i all værden er dette fornoe???? Er en preface motor og bil. Noen som har noen ideer?

Hjeelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at bilen er kjørt langt med deff mellomaksel oppheng, stopper motoren når cluchen tråes inn. Dvs som om tenninga slåes av. Har jeg turtall på motor og trykker inn cluchen, dauer motoren. Men kommer igjen med en gang cluchen slippes ut igjen. Hva i all værden er dette fornoe???? Er en preface motor og bil. Noen som har noen ideer?

Hjeelp.

sjekk om det henger noen ledninger som henger seg fast i clutchpedalen elns, eneste jeg kan skjønne at gjør det du sier skjer :P (mister kontakta når du clutcher, men ikke når du har dne ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig rart det der. Men har jo de to kontaktene på girkassa (sensorene), kan de være skadet etter vibrasjonene? men da skulle vel ikke bilen ha startet i det hele tatt. kanskje hele driten fløtter seg ved cluchen inne... merkelig det der ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tror jaggu feilen er funnet gitt. Girkassa var løs. når cluchen ble trøkt inn flytta motoren seg forrover og kassa bakover. Sikkert derfor 2 av 3 bolter i mellomakselen var borte. Var igjen 1 bolt som festet akselen til gummimoffa i forkant. Utrolig at den tralla i det hele tatt har gått spør du meg. men resultatet er jo knekte fester til opphenget til starteren i bakkant og svidd ledningsnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...