Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Til den blåfarga han har på sin E30 så mener jeg helt klart at grått er mest kledelig. Men hver sin smak :)

Skrevet

har en blå e28 som går nede her, nesten samme farge som e30en din, å den har også gull i senter :) jeg syns det hører med når du har sånne bbs felger ;) pluss att det kler bilen veldi bra ;)

1nisza9rjyh3a16oiyau.jpg

Skrevet
har en blå e28 som går nede her, å den har også gull i senter :) jeg syns det hører med når du har sånne bbs felger ;)

Er litt derfor jeg tenker på grått også. :P

Vet at mange/noen har gullsenter... :P

......... men vet at det er noen som har grått også......hmm...:

Pluss at jeg alltid har ønska meg felger med grått senter, hehe :D:D:D

Skrevet

Tøff bil. Etter at jeg kjøpte M3n så fikk jeg plutselig lyst på E30 :)

Jeg har jo bbs lm på 323n som jeg skal selge nå, kanskje jeg burde beholde de felgene i tilfelle jeg kjøper en E30 en gang? Passer 18x9.5 (ET32-35) +8.5 (ET38) på E30 325i eller E30 M3?

Skrevet
har en blå e28 som går nede her, å den har også gull i senter :) jeg syns det hører med når du har sånne bbs felger ;)

ja, det er litt tanke arbeid dette :D syns egentli bilen ser rå ut uansett da :P:twisted:

Skrevet
Tøff bil. Etter at jeg kjøpte M3n så fikk jeg plutselig lyst på E30 :)

Jeg har jo bbs lm på 323n som jeg skal selge nå, kanskje jeg burde beholde de felgene i tilfelle jeg kjøper en E30 en gang? Passer 18x9.5 (ET32-35) +8.5 (ET38) på E30 325i eller E30 M3?

Tja sånt vet ikke jeg hvertfall, eneste jeg vet er at 9x18 ET13 og 10x18 ET13 passer på e30 :P

Skrevet

ja, det er litt tanke arbeid dette :D syns egentli bilen ser rå ut uansett da :P:twisted:

:):)

Jeg får se, men når jeg ser på dette bilde så synes jeg grått ikke er så dumt heller :D:D

http://www.idon-industries.com/bimmer/RS/00002.jpg

`````fikk ikke lasta opp bilde på denna pcen ;)

Skrevet

Hmm... Synes begge var like fine. Tror nesten du må ha grå på den ene siden og gull på den andre siden av bilen. :-):-):-)

Grå var jo veldig fin sånn sett fra siden, men går du rundt bilen står liksom gull litt i stil med lyktene.

Skrevet
Hmm... Synes begge var like fine. Tror nesten du må ha grå på den ene siden og gull på den andre siden av bilen. :-):-):-)

Grå var jo veldig fin sånn sett fra siden, men går du rundt bilen står liksom gull litt i stil med lyktene.

helt sant :D

Skrevet

Huffda, valgets kvaler..

"Hmm, skal vi se, skal jeg ha grått senter så bilen blir rå som f... , eller skal jeg ha gull senter så bilen blir rå som f...?" :twisted:

Jævlig fin bil du har, var vel det jeg prøvde og si her, og blir bra med både grått eller gull senter! :) Heller litt mer mot gull jeg, men det er min mening, står i stil med lyktene..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...