Torek Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jasså? Tøft klipp. Jøss fant du det du a ! Hehe ja må jo blåse ut litt iblant Japps:D Åssen sperre er det du kjører med? Kommer det prosjekttråd når du starter motorbyttet eller?? prosjekt tråd er startet:) ligger på toppen ett sted på bmw prosjekter;) han har kjørt med 4,10 diffsperre fra 320:-) Geniaaalt. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 : ) men den sperra knakk for ikke så lenge siden , så nå kjører jeg uten sperre å jeg som hadde gleda meg sååå å spinne istykker ett par syv sett med råttne dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Spant godt:D.. er det 2,5 12v på 170hk som står i den??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Jepp, en godt oppskremt en...rask bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 den filmen der var med helt nye godyear f1 dekk, som satt som faaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeennnnnn på veien Så i år spant den villt mye bedre med noen fattige falken-dekk Synd jeg ikke filma : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Må jo ha kamera i bilen! Filme alt som skjer!! Fikk to bilder av Egil iste som jeg bare må legge ut!! EVIG STRØKENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hm, nydelige bilder og biler det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 par fra i sommer på våler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg ELSKER bilen din ståle! Jeg skjønner ikke åssen en familie kan ha 3 av norges peneste E30er Herlige biller alle 3 ! Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 er det bare meg eller henger alle e30 øyelokk litt ut mot kantene? blå bil og gule lykter gjør denne bilen VELDIG fotogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvor har du fått tak i tyskeremblemet i fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvor har du fått tak i tyskeremblemet i fronten? Var en tråd om dette emblemet for ikke lengesiden. Var visst "logoen" for Ditec lakkforsegling eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Jeg vet hvordan ditec logoen ser ut.. den er meget lik men jeg er sikker på at denne logoen er plassert på denne bilen med hensikt på grunn av tyskerstuket..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Må jo ha kamera i bilen! Filme alt som skjer!! Fikk to bilder av Egil iste som jeg bare må legge ut!! EVIG STRØKENT Nå kjente jeg noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Jeg vet hvordan ditec logoen ser ut.. den er meget lik men jeg er sikker på at denne logoen er plassert på denne bilen med hensikt på grunn av tyskerstuket..? Ja det har du helt rett i smart mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå